Cukinia i cztery pomysły już gotowe, kto nie zajrzy, ten się nie dowie.


Pyszna jest ta cukinia 
To nie jest jej wina
To wina tego miąższu pysznego
Tak w smaku doskonałego
Niskokaloryczna i lekkostrawna do tego
Czarować w kuchni można na całego
Ale ma moc witamin, błonnika i składniki mineralne
Dlatego mamy pomysły, jak zawsze niebanalne





Zapiekanka na obiad to danie sprawdzone
Ale dobrze aby mięso było czymś przedzielone
doskonale tu się sprawdza cukinii plasterki
roboty nie wiele, a efekt wielki
W smaku przepyszne, dla całej rodziny
Zobaczysz ich zadowolone miny
KLIK




Cukinia nadziana to wyśmienite danie
Na kolację czy na śniadanie
Proste i bardzo sycące
Szybko głód zaspakające
Nadzienie może być różne, dowolnie
Bardziej mięsnie czy warzywnie, dobrowolnie
Tu propozycja z fetą i szpinakiem
U mnie zajadamy ją ze smakiem
KLIK




Pasztet nie musi być z mięsa wykonany
Może być z warzyw, z roślin strączkowych, mało tak jadamy
Ten  z cukinii jest pyszny, soczysty i szybko go ubywa
I ten kupny do niego się umywa
I pachnie i smakuje doskonale
Jest łatwy do zrobienia, nie bój się wcale
KLIK




Maseczka z cukinii
Młodą cukinię myjemy
I na drobno tarkujemy
dodajemy łyżeczkę siemienia lnianego
i łyżeczkę oliwy do tego.
Mieszamy
i na twarz lub dekolt na 15 minut nakładamy
Po tym czasie zmywamy dokładnie
I już mamy odświeżoną cerę ładnie


Komentarze

  1. No kobietki cukinia jest moim ulubionym warzywkiem 😁 no ale ze można z niej zrobić maseczkę 😱😱 no ale ta zapiekanka musi być pysznnnaaa 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadlam pasztetu z cukinii aż slinka leci jak sie patrzy na tak smaczne patenty , nadziewana oraz zapiekanke juz robilam nie wyszla jakos za super ale zjadliwa , ogolnie cukinie lubie , najczesciej robie ją z makaronem i miesem w sosie serowym badz ziołowym naprawde jest smaczna :-) mniam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra patent ! Cukienie mam posiana na ogrodzie i gdy tylko bedzie na nia czas to skorzystan z ktoregos patentu. Ja zawsze cukinie delikatnie przyprawiam mocze w jajku i bulce, a nastepnie smaze :) Mniami... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra patent ! Cukienie mam posiana na ogrodzie i gdy tylko bedzie na nia czas to skorzystan z ktoregos patentu. Ja zawsze cukinie delikatnie przyprawiam mocze w jajku i bulce, a nastepnie smaze :) Mniami... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patent z maseczka świetny chętnie go wypróbuję :-) ja z cukinii robie spaghetti wege :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiekankę wypróbowałam już wcześniej z przepisu Kingi:) jest przepyszna:) teraz trzeba wypróbować inny patent na cukinie. Bardzo zachęcająca jest maseczka, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukinia pychota ja robie z niej placki które są o niebo lepsze niż placki ziemniaczane a do tego jakie sycące. Pasztetu z cukini nie jadłam ale za to napewno spróbuję zrobić ❤❤����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra przepisy :-) a ta maseczka to świetny pomysł ;)

      Usuń
    2. Monia-u mnie więcej pomysłów na blogu, placki też są. Ale wybrałam 4 patenty takie główne. Placuszki są pycha!

      Usuń
  8. Ja zakochałam sie w cukini pawła pyra...ale nie umiałam jej przygotować...dobrze że was mam!spróbuje zrobić zapiekankę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zakochałam sie w cukini pawła pyra...ale nie umiałam jej przygotować...dobrze że was mam!spróbuje zrobić zapiekankę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam marynowaną. Tych patentów jeszcze nie testowałem. Czas nadrabiać ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak resztę tu kobietek i mnie najbardziej zaintrygowal pasztet z cukinii - koniecznie muszę spróbować.O maseczce też nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak resztę tu kobietek i mnie najbardziej zaintrygowal pasztet z cukinii - koniecznie muszę spróbować.O maseczce też nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukinia to moja ulubienica wśród warzyw. Ja uwielbiam pod każdą postacią. Gotowaną z solą i podaną z czosnkiem i oliwą czy makaron z cukinią. Idealna do gulaszu z kurczaka mega jest. Ale zapiekankę to muszę zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty