Rok po rozwodzie

Dzisiaj prywatnie i bardzo osobiście. Z dowodem na to, że każda kobieta zasługuje na szczęście. Czas i tak upłynie, a tylko od Nas zależy jak wybrniemy z sytuacji ...

fot. Vilk Stepovy 

TO JA: Samotna mama, szczęśliwa rozwódka z głową pełną pomysłów. Kreatywna, zaradna i odpowiedzialna. Nie szukająca przygód i epizodów seksualnych. Z pożądaniem szuka akceptacji, zrozumienia i ciepła. Rządna poczucia bezpieczeństwa i prawdziwej miłości dla swojego dziecka. Sama jest twarda i silna, bo musi. Matka poddać się nie może, nie powie do dziecka nie dam rady. Wychowuje, daje przykład i dba żeby dziecku niczego nie zabrakło, często kosztem wielu wyrzeczeń. Nie żałuje swoich decyzji tylko docenia spokojne dni, bez kłótni i stresu.

Zanim przeczytacie coś więcej zapraszam tutaj: "Jestem rozwódką i dobrze mi z tym. "


Cofnijmy się do czasu toksycznego związku i dnia rozwodu: to już nie jest dzień podejmowania decyzji i zastanawiania się czy dobrze. Już wtedy wiedziałam, że teraz będzie tylko lepiej ...
Decyzją było złożenie pozwu, zakończenie relacji, mieszkanie samotnie. Wtedy końcem świata był strach o to co powiedzą inni, jak zareaguje rodzina i jaki wpływ to będzie miało na dziecko.
Czy znajdzie się ktoś kto kiedyś weźmie Nas w dwupaku ...


Załóżmy, że jest już etap kiedy matka sobie wszystko układa, ma pracę, potrafi utrzymać rodzinę, dziecko ma odpowiednie warunki do życia, a każdy dzień jest po prostu spokojny. Przychodzi czas kiedy zastanawiamy się na ile nadajemy się do nowego związku.


Jak to zwykle bywa takich rzeczy w życiu się nie zaplanuje, pojawia się facet, zwykle też po przejściach. Wie czego nie miałaś, czego oczekujesz, daje ci to. Jest pomoc, zaufanie, zaangażowanie. Przychodzi czas aby zapoznać dziecko z sytuacją. Dostajesz dowód na to, że można Cię pokochać, że nadajesz się do związku, że wszystko z Tobą jest w porządku. Istnieją jeszcze normalni mężczyźni i że zasługujesz na szacunek. Gdzie jest problem ?  Nie widzicie wad i przeszkód, liczy się tu i teraz, przyszłość jest taka prosta.
Podobno okres zakochania trwa pół roku i później albo przetrwacie coś , co nazywa się racjonalnym myśleniem i będzie miłość albo nie, ale przetrwać trzeba razem. Kolorowy świat mija i czasem lepiej banalnie ale bezpiecznie zostać tylko przyjaciółmi, żeby nie spieprzyć sobie relacji niż dążyć uparcie do cementowania związku. Tylko co powiedzieć dziecku jak już się przywiązało ?



Później jest etap klin klinem, to chyba tak jak z kacem, nie ważne co, aby pomogło. Kiedy decydujesz się angażować dostajesz kopa podwójnie. Przegadane noce i Twój poświęcony czas niema znaczenia dla kogoś kto związku nie szuka.


Wymagającej i ciężkiej do zdobycia nikt nie chce, ale masz zasady i mimo chęci nie łamiesz ich na poczet chwilowych przyjemności. Tylko pytanie czy coś nie tak jest z Tobą czy z Nimi ?



Odpowiedź znam, więc odpuszczam. Nie szukam na siłę, nie mieszam dziecku w głowie.
Mam mądrą przyjaciółkę, która w momencie załamania powiedziała mi, że muszę nauczyć się żyć sama. Odsapnąć, nie szukać. Wiecie, że to prawda ? Wtedy nie łapiemy się wszystkiego jak leci, nie akceptujemy na siłę wad, nie powielamy błędów ...
Kiedy nauczysz się być sama związek nie jest przymusem, nie jest okazją z której się korzysta, jest decyzją podjętą świadomie. Jest tym co doceniamy. 


A co gdy na naszej drodze pojawi się ktoś odpowiedzialny? Kobieta wtedy najzwyczajniej w świecie się boi. Ma wszystko o czym marzyła, ale boi się zaangażować, zaufać, boi się dopuścić dziecko, bo boi się straty. On daje Ci deklaracje na to, że poczeka ile będzie trzeba, że zawsze będzie, że pomoże, bez nacisku, bez podtekstów i bezinteresownie.
Decydujesz się, ale w planach masz spokojne spotkania poza domem. Twoje dziecko, twoje mieszkanie to azyl do którego już nie chcesz nikogo tak szybko dopuścić. A co, niech walczy. Niech pokaże, że mu zależy. A Ty zdecydujesz czy to już. Masz w głowie twardy plan, że może za pół roku, może za rok. Tylko czasem trafi się taki człowiek, który nie robiąc nic na siłę, swoją naturalnością łamie wszystkie bariery w bardzo krótkim czasie.


Co wtedy z planami, zasadami, etapami i czasem ? 

Zaplanować to możesz wyjście do kina a i czasem z tego nic nie wyjdzie. Życia nie zaplanujesz.
I to nie my matki decydujemy. W pierwszej kolejności decyduje Nasze dziecko. My spełniając jego marzenia właśnie wtedy wybierzemy tą właściwą drogę.  Dziecko decyduje kto jest dla niego przykładem, z kim czuje się bezpiecznie i  z kim chce tworzyć rodzinę ... 

Moje już zdecydowało...



 Ja tylko zadbam o to, żeby nigdy więcej nie musiało podejmować już takich decyzji, żeby to już tutaj, w tym miejscu, w tym czasie, przy Nim była Nasza oaza spokoju. Nasz Dom. Nasza Rodzina.

p.s. Rok temu byłam w drodze pociągiem na sprawę rozwodową. Teraz też jestem w drodze, wracamy z urlopu ... razem, w trójkę.
Zdecydowałam się zaryzykować, dać szansę. Trzymajcie za Nas kciuki ...



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dr Агбазара-wielki człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać moją ukochaną Jenny Williams, która zerwała ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, a dziś wraca do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Szczęścia. Należy Ci się :-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam Aguś, bardzo mocno. Należy ci się, bo jesteś bardzo fajną babką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takich przejściach jak miałaś należy ci się teraz wszystko o czy marzyłaś. Trzymam mocno kciuki za waszą trojce.���� Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki, aby było wszystko u Was dobrze! Szczęście oczywiście Wam się należy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zaciskam kciuki z całej siły. Jesteś świetną i bardzo pozytywną osobą , wyglądasz kwitnąco, sypiesz pomysłami jak z rękawa - każdy facet który się z Tobą zwiąże to będzie prawdziwy szczęściarz :)Z całego serca życzę Wam powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, trzymam kciuki bardzo mocno :) nawet nie wiesz jak cie rozumie ;) nalezy Ci sie szczescie z podwojna mocą :)
    Pozdrawiam cieplutko, mama-rozwódka-i żona po raz drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy zasługuje na szczęście. Nie ma co tkwić w chorych i nieszczęśliwych związkach
    Trzymam kciuku za kolejne dobre lata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, to najlepszy tekst na tym blogu. Pokazujesz jaką siłę potrafi mieć samotna kobieta... I masz rację, zasługujemy na wszystko co najlepsze. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta, to bardzo motywuje, jednak takie teksty prosto z serca pisze się bez planu, wena sama przychodzi :)

      Usuń
  10. Złożyłam pozew o rozwód mając 23 lata, sprawy toczyły się przez 3lata (słownie TRZY). Byłam tak wycieńczona tamtym związkiem i rozczarowana dzieleniem życia z kimś innym, że nie myślałam o ponownym wiązaniu się z kimś na stałe. Z kimś się tam spotykałam, ale raczej w celu spędzenia czasem fajnej kolacji czy pogrania w karty, on o tym wiedział. Dopiero kilka lat później poznałam obecnego męża. Jednak rok po rozstaniu z ex nadal leczyłam rany,

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i samych szczęśliwości dla Ciebie. Jesteś superdzielna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny tekst. Widać, że jest on pisany z serca, a właśnie takie wpisy i teksty na blogach najbardziej doceniam. Chciałam się tu rozpisać i napisać również swoje jak to ja.. "mądrości", ale akurat tutaj nie są one potrzebne. Doskonale wiesz co jest w życiu ważne, co jest istotne. Nie można się zamykać na świat. Miłość zawsze przyjdzie. Wcześniej czy później.
    Cudowna kobieta, cudowny tekst, i również piękna rodzina. Życzę Ci tego, abyś była również bardzo szczęśliwa, żebyś była pewna tego,że jesteś warta dużo, bardzo dużo. :)
    Ściskam Was wszystkich mocno, cudowna rodzinko.. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze powiedziane "związek nie jest przymusem, nie jest okazją z której się korzysta, jest decyzją podjętą świadomie".
    W ogole miło się czytało :) Fajnie,że są jeszcze takie babeczki jak Ty, niezależne, znające swoją wartość, silne, świadome decyzji !
    Z Twoim podejściem, na pewno wszystko pójdzie po Twojej myśli :)
    Trzymam mocno kciuki, powodzenia :) :*

    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. no nieźle, jednak można dać sobie radę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Siła jest kobietą! :) Niestety musiałam przechodzić przez rozwód od A do Z. To chyba jeden z najbardziej stresowych momentów w moim życiu i cieszę się, że mam już to za sobą. Bardzo dużo pomógł mi terapeuta oraz https://kancelariahilarowicz.pl, dzięki którym rozwód został przeprowadzony w profesjonalny sposób. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę miała powtórki.

    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że wszystko dobrze się ułożyło. Moja przyjaciółka przeżywała w zeszłym roku rozwód i to był naprawdę dramat... mąż robił problemy, proces był długi. Tak naprawdę gdyby nie wsparcie najbliższych i Pani mecenas (kdkancelaria.pl) to nie wiem jakby to przetrwała.
    No ale grunt, że jest już dobrze. I Tobie z całego serca życie powodzenia w życiu. Jesteś silna i dasz sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy potrzebujesz pomocy, aby przywrócić kochanka, który cię opuścił? pomóc rozwiązać problem niepłodności i zajść w ciążę? Jeśli masz trudności z zajściem w ciążę? Impotencja, Gonorrheal, STI (zakażenie przenoszone drogą płciową) Udar mózgu i cukrzyca, Fibroid, Uzyskanie zwrotu pieniędzy od tego, kto jest ci winien i odmówienie zapłaty, promocja pracy, astma itp. Dr.Obodo może ci pomóc .. Skontaktuj się z nim Jak najszybciej i wszystkie twoje problemy znikną na zawsze.

    E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk

    WhatsApp: + (234) 8155 42548-1

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy potrzebujesz pomocy, aby przywrócić kochanka, który cię opuścił? pomóc rozwiązać problem niepłodności i zajść w ciążę? Jeśli masz trudności z zajściem w ciążę? Impotencja, Gonorrheal, STI (zakażenie przenoszone drogą płciową) Udar mózgu i cukrzyca, Fibroid, Uzyskanie zwrotu pieniędzy od tego, kto jest ci winien i odmówienie zapłaty, promocja pracy, astma itp. Dr.Obodo może ci pomóc .. Skontaktuj się z nim Jak najszybciej i wszystkie twoje problemy znikną na zawsze.

    E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk

    WhatsApp: + (234) 8155 42548-1

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis! Ja właśnie będę miała sprawę rozwodową. Zwróciłam się w tej sprawie do https://kancelariahilarowicz.pl/ i mam nadzieje, ze uda nam sie wszystko wygrac. Ale bardzo sie stresuje ... Twoj blog podnosi mnie chociaz troche na duchu, ze bedzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  20. Dr Агбазара-wielki człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać moją ukochaną Jenny Williams, która zerwała ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, a dziś wraca do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba te kciuki za slabo byly trzymane, bo to juz chyba nieaktualne

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy rodzice postanawiają się rozwieźć prawie zawsze cierpi na tym dziecko. Niestety rozpad rodziny to trudny moment szczególnie kiedy do gry wchodzi jeszcze walka o opiekę i podział majątku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele osób uważa, że rozwody są straszne. Oczywiście jest w tym wiele stresu, ale jeśli jest to decyzja każdej ze stron to wszystko powinno pójść gładko. Jednak zawsze warto się zabezpieczyć i pójść po poradę do adwokata, który potencjalnie może nam pomóc w sprawie rozwodowej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój chłopak wrócił do mnie przy pomocy doktora ISIKOLO i jestem naprawdę pod wrażeniem
    Witam wszystkich, jestem Bożena Chorążycki. Kiedy straciłam wszelką nadzieję na przywrócenie prawidłowego związku między mną a moim chłopakiem, poszłam do Internetu w poszukiwaniu pomocy, przeczytałam i skontaktowałam się z dr ISIKOLO, który przyszedł i wszystko naprawił, a ja będę go cenić przez resztę mojego życia. Zbyt wiele razy przeżyłam traumę emocjonalną z powodu niekończących się problemów, jakie miałam z moim mężczyzną, co doprowadziło do naszego rozstania, dlatego szukałam pomocy i dowiedziałam się o dr ISIKOLO, który przyszedł mi na ratunek. Opowiedział mi o procedurach i nalegał, abym się do nich zastosował, co chętnie zrobiłem i nie opóźniał procesu rozwiązywania moich problemów, a wynik otrzymałem w ciągu zaledwie 2 dni, jak mnie zapewniał. Nie zawracaj sobie głowy szukaniem pomocy gdzie indziej, ponieważ on jest zbyt dobry w pomaganiu ludziom. Jest godny zaufania i uczciwy, więc napisz do niego teraz SMS-em za pośrednictwem WhatsApp: +234-8133261196 lub jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nazywam się Golański. Podobnie jak wiele innych osób, gorąco dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozpad rodziny to zawsze ciężki czas, szczególnie dla dzieci. Dlatego trzymam kciuki za wszystkich, którzy przechodzą przez to. Warto się dobrze przegotować oraz zadbać żeby dziecko nie cierpiało. Zachęcam do przeczytania, jak wygląda rozwód krok po kroku - https://adwokat-i-rozwod.pl/rozwod-krok-po-kroku-od-czego-zaczac-by-wziac-rozwod/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty