Transformers: Ostatni Rycerz czyli idziemy do KINA

Mamo, widziałem nowy zwiastun Autobotów!
Ale się będzie działo!
Optimus będzie zły i Bumblebee zabije!!
O ja cię, widziałaś!





Takimi okrzykami pełen emocji Raduś podskakiwał mi w kuchni.
 Z papryką w jednej ręce i nożem w drugiej wysłuchiwałam tego z lekkim uśmieszkiem na twarzy.
Bowiem wiedziałam już, że tata zarezerwował już 4 miejsca w Kinie na ten właśnie seans.
Czy muszę opowiadać jaka była radocha!



Zaopatrzeni w dużą michę popcornu udaliśmy się na seans.



Powiem tak.
W dzisiejszych czasach Monster High,wampirów, wilkołaków itp. itd., autoboty to nic strasznego.
Jedni uwielbiają, inni nie mogą zrozumieć tego fenomenu.

Moje dzieci? Kochają je!
Optimus Prime jest idolem.
Mądry, potężny, czyniący dobro, chroniący ludzi.

Jakiś czas temu spytałam syna kim chcesz być jak dorośniesz.
Co odpowiedział?
Nie śmiej się mamo, ale chciałbym być Autobotem.
Pytam dlaczego?
A syn: Bo był bym silny, niezniszczalny i mógłbym ratować ludzi...
Pytania? BRAK

Zatem ponieśmy się trochę fantazji i wkroczmy w świat
Cybertronu, Autobotów, Decepticonów, gdzie ciągle coś się dzieje, akcja goni akcję.
I nawet jak wydaje się Wam, że to sztuczne i beznadziejne.
Uwierzcie, są bardziej szkodliwe rzeczy na świecie dla naszych dzieci.
Mi samej ta seria także się straszliwie podoba.
Oglądam od pierwszej części, obejrzałam i najnowszą.
I co ja na to?
Otóż:



Ludzie i Transformery toczą ze sobą wojnę, Optiums Prime odszedł.
Klucz do ocalenia naszej przyszłości jest zakopany w sekretach przeszłości, w zapomnianej historii obecności Transformerów na Ziemi.
Uratowanie ludzkości leży w rękach nieoczywistych sprzymierzeńców:
Cade’a Yeagera (
Mark Wahlberg), Bumblebee oraz brytyjskiego lorda (sir Anthony Hopkins) i oksfordzkiej profesorki (Laura Haddock).
Prześladowani staną się bohaterami.
Bohaterowie staną się złoczyńcami.
Przetrwa tylko jeden świat – ich albo nasz.
opis dystrybutora

Film jak to w typie Transformersów ocieka w akcje.
Niesamowite efekty specjalne, montaż, muzyka.
Wspaniale się to ogląda.
żeby tu za dużo nie nagadać, jak ktoś nie oglądał i nie psuć mu zabawy, będę mówić ogólnikowo.
Sam początek zaskoczył mnie bardzo mocno... jak dla mnie lekko przerysowany, naciągany
Serio? Aż tak? Hmmmm.. Zaczerpnęli do źródła pełnymi garściami!

Okey lecimy dalej...
Dzieci, dziewczynka, jej dalsza obecność w filmie.
W jakim celu?
Lekko na siłę wrysowanie postaci.



Sama akcja, powrót Optimusa do Cybertronu, ok.
Wątek filmu musiał być, rozumiem
Złe Decepticony, dobre Autoboty  i kolejna walka.
Dobry człowiek, zły człowiek
Wątki, które nie zawodzą!
Bumblebee i załoga w swoim stylu rozrabia, aż miło popatrzeć.

Niezawodny Anthony Hopkins jak zawsze dodał smaku i kolorytu
Sexowna Pani profesor-kobieta, która okazuje się nagle ma sporo do powiedzenia i zrobienia
no i Mark... on tez nie zawodzi, zwłaszcza jak medalion po nim lata :-P (kto obejrzy ten zrozumie)

Ogólnie film jest typowym filmem akcji z świetnymi zdjęciami i efektami.
Sama fabuła lekko kuleje, ale co tam!
Dla tych scen co tam się wyprawia warto posiedzieć te prawie 2,5 h w kinie
Dzieci 2 dni po seansie gadały i gadały i nagadać się nie mogły.

Czy polecam?
Oczywiście!
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots
taking refuge among the stars: We are here. We are waiting.



Komentarze

  1. U mnie wypady do kina jeszcze przed mną :-) super przygoda i zabawa dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek też uwielbia i z chęcią bym z nim pojechała na to do kina ale młodsza córka napewno nie wysiedzi. Więc czekamy aż będzie to w naszym kinie niunie do babci i idziemy oglądać 😊 super były tamte serie więc niema co kolejną też pewnie będzie taka a może i lepsza 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wszystko przed Wami!
      komentuje: Po pierwsze matka...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty