FIT NIEDZIELA Lody truskawkowe

Sorbet i lody
robię dla ochłody,
Gdy na dworze słońce grzeje
a ma dieta w głos się śmieje.
Ja jej psikusa zrobię
i lody zjem sobie.





Zamiast deseru jogurt naturalny i truskawki zmieszałam
oraz mus z wodą do pojemników wlałam
Na kilka godzin w zamrażalniku chłodziłam
i przepysznym deserem bez kalorii się cieszyłam .


To lepsza alternatywa niż lody na kremowej śmietanie, 
przynajmniej nic w biodrach Wam nie zostanie.  



Drogi czytelniku miło nam Cię u Nas gościć. 
Zostań na dłużej : 

Dziękujemy ! 

Komentarze

  1. Do musu z truskawek wody nie dodaje bo jest intensywniejszy smak, a robie jeszcze bananowo truskawkowo borowkowo jogurtowe lody które chętnie zajadam z córką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mus truskawkowy. W zamrażarce mam akurat truskawkowo brzoskwiniowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością wypróbuję Twój przepis lody wyglądają przepysznie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie. Muszę je koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty