Alfabet zmian - U jak Uparciuch

Kochane gdzie stoi Wasza waga ?
Moja w kącie - i franca nie wyjdzie stamtąd dopóki nie zmieni zdania :) 

czyli U jak Uparciuch.



Waga długo stała 
to i karę dostała. 
Do kąta ją postawiłam 
i szczęśliwa byłam. 
Tu czekolada tam lody 
kawa i drink dla ochłody. 
Każdy się zapomina 
braku silnej woli to wina. 
i waga ruszyła drogie Panie. 

Regularne posiłki tego się trzymam 
i na półkę ze słodyczami w sklepie się wypinam, 
ważne w tym aby nawet jak pokusa się zdarzy 
to nie ona a fit jedzenie dzień przeważy.

Kalorie wyliczone i porcje podane 
duże ułatwienie zostało mi dane 
Postanowiłam, że dalej z Trizerem działam 
i z dnia na dzień bardziej się staram. 
Aby dotychczasowe efekty nie były zmarnowane 
i żeby zrzucić jeszcze sporo było mi dane. 

Nie odczułam skutków ubocznych działania 
nawet paznokcie stały się mocniejsze od stosowania, 
cera gładsza mi się wydaje 
a włos wypadać przestaje. 
Składniki naturalne są tam zawarte
więc myślę, że zakupu są warte. 


W dalszym ciągu mam problem z ćwiczeniami 
i wiem, że powtarzam się z "krasnalami leniami"
ale jak patrzę coraz częściej na wiotką skórę 
to wszystko zdaje się takie ponure. 

Pokażę efekt 1,5 miesiąca odchudzania 
mam teraz na sobie mniejsze ubrania. 
To chyba najbardziej motywuje, 
gdy mniejszy rozmiar w sklepie pasuje. 

Na diecie Trizer spadło mi 7 kilo 
od tego czasu sporo się zmieniło. 
Nabrałam dystansu większego 
Bo dbać o siebie to nic złego. 

Każda Kobieta coś dla siebie robić powinna 
teraz wiem, że ma dieta będzie inna.
Myślę, że bardziej się przyłożę 
i na głupim batonie się nie wyłożę :) 

Dajcie mi komentarz wsparcia na pocieszenie 
abym się zaraz nie rzuciła na jedzenie. 
Teraz na kolejną dietę oczekuję, 
trzymajcie kciuki niech zapał się nie zmarnuje. 







Komentarze

  1. Efekty widać i brawo dla ciebie za determinację i wytrwałość trzymaj tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś do tego miała swojego dietetyko to byłoby mega! Ale i tak jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś do tego miała swojego dietetyko to byłoby mega! Ale i tak jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow rewelacyja :-) efekt naprawdę jest super :-) Brawo kochana :-) tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś. Ja wiem jak ty się starasz i efekty widać nie ma co! Będzie jeszcze lepiej!Jest extra. Ja poproszę o dokładną liczbę osób które już stosowały i schudły i o skład tych tabletek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to od Ciebie się zaczęło z taką główną motywacja, Dziękuję :) Trizer kupuja setki a nawet tysiące ludzi, a co do osób, które schudły znam ok 20 - 30 z którymi miałam okazję rozmawiać i czatować, niektórzy schudli wcześniej, inni lecieli " razem ze mną". Jedna z koleżanek zrzuciła ok 17 kg zaczęła normalnie jeść ale od 2 msc niema efektu jojo. Co do składu to bardzo duża tabela składników m.in. mniszek lekarski, pokrzywa, synefryna, sama dogłębnie studiowałam skład przed rozpoczęciem kuracji.

      Usuń
  6. No super :) efekty widać jak na dłoni :) szkoda - ale ja tabletek brać nie mogę z powodu karmienia córci, ale dietę staram się trzymać też. Choć wiadomo że łatwo nie jest. Aga jeśli nie typowy fitness to może Zumba? Ostatnio dostałam jakąś reklamę do skrzynki? Idziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślę, że chętnie aczkolwiek ani fanką tańca ani ćwiczeń nie jestem, ale jeżeli znalazłoby się coś przed moją pracą czyli w godzinach dziennych to chętnie :)

      Usuń
  7. Gratuluję siły Agnieszko.... 3mam kciuki w dalszym etapie odchudznia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! widac efekty. Jest pod wrazeniem twojej motywacji i sily. Musze sprobowac tez :-) Wioleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola słoneczko ty się nie masz z czego odchudzać :* ale Dziękuję

      Usuń
  9. Super! brawo! Trzymam kciuki i myślę że jakbyś do diety dołączyła wysiłek fizyczny to przyszłe efekty byłyby widoczne dwa razy szybciej😄 więc może warto się skusić na jakieś zbiorowe ćwiczenia tańce czy coś, bo samemu jest ciężej się zmotywować... gratulacje za otrzymane efekty i powodzenia dalej!!👍👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wysiłek fizyczny dałby dużo, ale chyba potrzebuję jakiegoś mocnego kopa :(
      co do zbiorówek - praca na popołudnia mnie ogranicza :(

      Usuń
  10. Cudownie Agus ! Jestem z Ciebie bardzo bardzo dumna i wiem, ze sie nie podasz i bedziesz dzialac dalej ! Bardzo duze zmiany na lepsze! Ty to potrafisz zaskakiwac :* A moze jakis sport do tego dodaj ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo do celu - wiem, jestem krytyczna, ale w sumie to co hodowałam przez tyle lat nie da się zgubić w kilka miesięcy.

      Usuń
  11. Bardzo fajna metamorfoza. Jaka jest cena tych tabletek i czena ułożenia diety ? Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cena tabletek to 137 zł indywidualnie dobrana dieta - po wypełnieniu ankiety jest gratis !

      Usuń
  12. Cudownie Agus ! Jestem z Ciebie bardzo bardzo dumna i wiem, ze sie nie podasz i bedziesz dzialac dalej ! Bardzo duze zmiany na lepsze! Ty to potrafisz zaskakiwac :* A moze jakis sport do tego dodaj ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga super efekty są i to Łał :-) kurcze też muszę kupić MonikaFlok

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty