4 patenty na tanie pakowanie prezentów

Czasem zdarza mi się pójść na urodziny,
imprezę, prywatkę czy imieniny.
Warto zadbać o prezent od gości,
który dobrym wrażeniem zagości.
A gdy jest oryginalnie spakowany
ucieszy się każdy komu go damy !






1 patent 

Gdy prezent podarujemy drobniutki
opakujmy go w cukierek okrąglutki.
Tylko trzeba uprzedzić obdarowanego,
żeby nie zjadł upominku malutkiego.
To jest efektowne i tanie
i w pamięci na długo zostanie.



kilk - więcej zdjęć

2 patent 

Gdy dziecku coś kupujemy
zaskoczyć malucha chcemy.
Najlepiej zrobić dobre wrażenie
i podarować coś co zaprze tchnienie.
Proponuję balonów nadmuchanie
i w wielki papier opakowanie.
ten prezent wydawać się będzie duży
co śmiechu dziecka dobrze posłuży.




klik - więcej zdjęć

3 patent 

A co gdy pomysłu na prezent brakuje,
pudełku różności Was uratuje.
Można napisać wierszyki ciekawe
Dodać rzeczy, pieniążki a nawet żabę :)




klik - więcej zdjęć

4 patent 

Gdy żaden patent Wam się nie podoba,
a prezent potrzeba w coś schować.
Z pomocą przychodzi celofan - folia i sznurek
czy będzie tam szkło czy pluszowy szczurek.






A Wy jak prezenty pakujecie
jakie patenty jeszcze poczytać chcecie ?

Komentarze

  1. Ja kiedyś koleżance podarowalam pudełko pełno pocietego papieru a w środku kubeczek ze zdjęciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam papier szary :) Do tego fajna wstążka, albo trawa, albo coś z natury np dratwa i jakiś listek etc. Pudełka z materiałem np tiulem czy czymś to na specjalne okazje chrzciny etc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja standardowo prezenciki pakuje w papier kolorowy lub torebke kupowana :) Ale dzieki Waszym patentom od teraz bede po nie siegac i pakowac je ladniej i fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł z balonami mega mi się spodobał! Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysłowe Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis ;) Sama muszę niedługo zapakować prezent bo moje dziecko ma urodziny. Ten pomysł z balonami najlepszy! Ciekawa jestem czy mnie by się udało coś takiego zrobić. Mój synek bardzo lubi bawić się balonami, więc może wykorzystam to i sprawię mu taką niespodziankę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne i oryginalne pomysły. Uwielbiam oryginalne opakowania! Nie tylko prezentów, ale też paczek, zamówień i wszystkiego, co jest zapakowane. Myślę, że robi się to coraz bardziej popularne i kreatywne opakowania coraz częściej są wykorzystywane np. w sklepach internetowych. Dzięki temu otwieranie paczki jest dużo przyjemniejsze, a odbiorca dużo bardziej zaciekawiony tym co jest w środku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i super, liczy się pomysłowość. W sumie ja jakimś specjalistom od pakowania prezentów też nie jestem. Mam dla siostry upatrzony prezent na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet , wybrałem elegancki zestaw sztućców na nowe mieszkanie. Mam nadzieję, że łatwo go będzie zapakować w coś ozdobnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drukarki, datowniki, lasery przemysłowe. Promark Produkcja to dobre miejsce, by nabyć sprzęt wysokiej klasy.Przemysłowe urządzenia do znakowania i wiele więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli szukasz sposobu na zabezpieczenie swoich paczek, nie szukaj dalej niż https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-pakowe/. Jest to świetny sposób na zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek podczas transportu. Dzięki szerokiemu wyborowi dostępnych taśm samoprzylepnych, można wybrać tę, która jest odpowiednia potrzeb.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty