FIT NIEDZIELA - ciasto marchewkowe




Ciasto marchewkowe



Dzisiaj w króliczka się zabawimy 
i marchewkę inaczej przyrządzimy. 
Ciasta z warzyw są dobrą odmianą, 
a nie tylko z kremem - znów to samo. 








Co nam trzeba?
400g mąki
400g cukru
2 łyżeczki proszku
2 łyżeczki sody oczyszczonej
pół łyżeczki soli
łyżka cynamonu
6 jajek
szklanka oleju
400 g startej drobno marchewki


Robimy!


Suche składniki mieszamy, osobno całe jajka ubijamy. Olej i marchewkę dodajemy - wszystko dokładnie mieszamy zanim do keksówki wlejemy. 50 minut w 160 stopniach pieczemy i ze smakiem jemy. 


Smacznego 

Komentarze

  1. Pyszne ciasto robi często tesciowa i ja zaczęłam bo bardzo mi posmakowalo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasta nie jadłam za to chleb z marchwią bardzo mi smakował 😊 trzeba będzie kiedy wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty