ZMYWARKA DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Czy zmywarkę w domu macie ?
Jak często z niej korzystacie ?
Czy tylko naczynia myjecie ?
Czy inne patenty poznać chcecie ?


Zanim o myciu zacznę, to jeden patent Wam zdradzę 
dzięki któremu bez gotowania w garze sobie radzę. 

 PASTERYZACJA SŁOIKÓW

Pasteryzacja w zmywarce to niebywała wygoda
 wiele słoików na raz pomieści ta metoda. 
Nie musimy pilnować czy nie kipi nam wrzątek 
oraz przy nalewaniu nie poparzymy rączek . 
Wystarczy ustawić program najwyższej mocy
 i nie musimy ich trzymać tam całej nocy. 
Pamiętajcie że dla słoików temperatura 
odpowiednia to gdy jest większa od 60 
a mniejsza od 100 to nie brednia. 

Oczywiście nie wrzucajcie do prania tabletki bo efekt nie będzie lekki :)





1. ARTYKUŁY KOSMETYCZNE

Gdy cążki i nożyczki odkazić chcemy,
oraz na obcinaczce bakterie zbierzemy,
wtedy do zmywarki wkładamy
i wnet czyste i wyparzone mamy.

Szczotki do włosów też tam wkładamy 
i wszystkich brudów się pozbywamy. 

Zaschnięte resztki pianki do golenia usuniemy, 
gdy maszynki w zmywarce "upierzemy"

Do nakładania pudru pędzla używacie ?
Również do pojemnika na sztućce wkładacie.




2. NARZĘDZIA 

Gdy słuchawka od prysznica cała w kamieniu, 
Odkręć ją szybko w oka mgnieniu, 
Włóż do zmywarki razem z naczyniami 
i wyjmiesz czystą lśniącą między garnkami. 

Gąbki do ścierania czy też szczotki do zamiatania, 
szufelka i końcówka od mopa to żmudna robota. 
W zmywarce idealnie się wyparzą 
i nas bakteriami nie zrażą. 

Narzędzia ogrodowe - małe, ale nie drewniane
niech będą przez zmywarkę ukochane. 


3. ODZIEŻ I OBUWIE

Czy buty i kapcie często pierzecie ? 
Gdy mają twardą podeszwę to bębna nie żałujecie ?
A jak dojdzie do uszkodzenia ?
Lepiej wyprać bez wirowania. 

Obuwie sportowe, klapki i sandały 
czapki z daszkiem - arsenał cały. 
Wszystko w zmywarce wypierzecie 
i nic nie zgnieciecie. 


4. ZABAWKI 

Gdy zabawki plastikowe są zakurzone, 
lub go gorsza czymś ubrudzone. 
Mają wręby i ręcznie nie wyczyścicie 
wnet szybko do zmywarki wrzucicie. 
Oczywiście elektrycznych nie wkładamy 
tylko ręcznie oczyszczamy.



Znaliście te rozwiązania ?
Czy ułatwiłyśmy Wam część sprzątania ? 


Komentarze

  1. Zmywarkę mam ale nigdy nie przyszło mi do głowy żeby takie cuda w niej robić

    OdpowiedzUsuń
  2. O wielu tych zastosowaniach nie wiedziałam. Zwłaszcza o pasteryzowany sloikow

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze😃ale zaskoczenie.dobrze wiedzieć😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ciekawy wpis o zmywarce.Niby prosta rzecz i zwłaszcza do kuchni a tu proszę kapcie można sobie przeprać. No naprawdę sprawdzę ten patent z cążkami i rączka od prysznica,ale te kapcie to tak na serio? serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie życia bez zmywarki :))) Choć poza naczyniami nic w niej nie myłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ułatwi mi to domowe porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kiedy w domu rodzinnym mamy zmywarkę, nie wyobrażam sobie życia bez niej! A już na pewno podczas świąt i podobnych okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona bardzo ułatwia życie. Zwłaszcza tak jak piszesz, podczas świąt!

      Usuń
  8. Ja zazwyczaj korzystam ze zmywarki tylko w tym podstawowym celu, chociaż słyszałam, że właśnie można tam wekować słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam zmywarki. Może kiedyś sobie ją sprawimy. Teraz nie mamy na nią miejsca w kuchni :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo nie wpadłabym chyba na taki pomysł. Ciekawe rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywarka to mój najlepszy pomocnik ale raczej służy mi do mycia naczyń czasem zabawek

    OdpowiedzUsuń
  12. O super! Ja nie mam niestety zmywarki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wiedzieć o takich zastosowaniach, ja niestety nie mam zmywarki ale planuje mieć 😁♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo nawet nie wiedziałam że tak można 🙈 fajnie wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite patenty! nigdy bym na to nie wpadła... nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zmywarkę, jednak stosuję ją klasycznie jedynie do naczyń. Ciekawe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo używa się głównie do naczyń. Nasze propozcyje to od czasu do czasu

      Usuń
  17. Znałam kilka rozwiązań z tej listy. Bardzo ciekawe niektóre pomysły tu są.

    OdpowiedzUsuń
  18. A to dobre. U mnie zmywarka działa tylko do naczyń ze względu na niewiedzę. Fajnie wiedzieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi się zmywarka ale niestety mam za małą kuchnię na nią.

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzisz. Czyli jeśli pralam w zmywarce zabawki mojego psa to jednak nie byłam głupcem a geniuszem 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety zmywarka wciąż jest moim marzeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmywarka to zdrowie dla każdej kobiety. nie wyobrażam sobie przy 3 dzieci nie mieć zmywarki. Nie dość, że oszczędzam na wodzie to w dodatku mam więcej czasu dla dzieci i nie stoję przy garach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odkąd zakupiłam zmywarkę nie wyobrażam sobie zmywania ręcznego. Nie dość, że nie poświęcam zmywaniu mnóstwa czasu to w dodatku rachunki za wodę są mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Także trochę szukałem tej odpowiedniej zmywarki pod zabudowę zanim udało mi się znaleźć odpowiednią. Dlatego w takim wypadku wcześniej wolę się rozejrzeć i dobrze poszukać. Czytałem na https://dziennikzwiazkowy.com/artykul-sponsorowany/jaka-zmywarke-do-zabudowy-wybrac/ o tym właśnie jaką zmywarkę wybrać i w końcu udało mi się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Świetny wpis! Nie sądziłam, że zmywarka ma aż tyle zastosowań. Ja mam zamiar kupić zmywarkę w najbliższym czasie. Właśnie szukam odpowiedniego moedlu na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/ranking-zmywarek-do-zabudowy i nawet nie pomyślałabym zeby myć w niej coś innego niż naczynia. Będę musiałą wypróbować twoje patenty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam zmywarkę i działa co drugi dzień, chociaż nie jest jeszcze zapełniona

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wpis. Ja mam zmywarkę od niedawna i odkrywam jaka jest przydatna. Nie wiem jak mogłam wcześniej żyć bez zmywarki :) Gdybyś szukała dobrych tabletek do zmywarki zajrzyj na https://ludwikekologiczny.pl/. Ludwik ma bardzo fajne ekologiczne tabletki w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie koniecznym zakupem była duża zmywarka;) Sprawdźcie sobie może ofertę od http://chobotdesign.pl na meble kuchenne - te muszą być dobrze dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  31. No muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem... Nie korzystałam ze zmywarki w ten sposób, co to człowiek się nie dowie... Ciekawa jestem czy moja zmywarka bosch da radę w takich działaniach? Czy każda zmywarka sobie poradzi? Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama zmywarka jest jak najbardziej ważna i ja jestem zdania, że bez niej dziś byłoby mi po prostu ciężko. Miałam sytuację, że coś się w niej popsuło i zależało mi na szybkiej i sprawnej naprawie. Dlatego zgłosiłam się do serwisu AGD http://serwisagd.wroclaw.pl/ gdzie bez problemu poradzono sobie z jej naprawą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wpis! U nas też zmywarka sprawdza się do takich rzeczy, odkąd mamy ten sprzęt w domu, na pewno wygodniej się mieszka. Dodatkowo, oszczędzanie wody jest zauważalne i przekłada się na finansowe korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, widzę ogromny talent do pisania! Stworzenie takiego artykułu musiało Panią kosztować z pewnością trochę czasu i wysiłku, bardzo szanuję. Co do samej treści - również bardzo interesująca. Nigdy nie próbowałam wkładać do zmywarki nic, poza naczyniami. Myślę jednak, że spróbuję, bo pomysł wydaje się być skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Warto robić przetwory, człowiek jest przynajmniej pewien, co je. A wykorzystanie w ten sposób zmywarki? Brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czyli okazuje się, że zmywarka jest nie tylko do zmywania! A co sądzicie o przedłużonych gwarancjach na taki rzeczy jak właśnie zmywarki. Niektóre sklepy też mają to chyba w standardzie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak jak już pisali poprzednicy bardzo ważną sprawą jest również to abyśmy wiedzieli gdzie ewentualnie nasz sprzęt AGD naprawiać. Kiedy mówimy o lodówkach to zdecydowanie w serwisie https://serwisagd-technik.pl/naprawa-lodowek-wroclaw/ bez żadnego problemu sobie z tą naprawą poradzą.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem zmywarka to zdecydowany must have w każdej kuchni. Nie wyobrażam sobie codziennego zmywania naczyń po każdym posiłku. Szczególnie przy dzieciach. Myślę, że ciekawym rozwiązaniem do kuchni może być taka zmywarka retro: https://iguanasklep.pl/producenci/smeg-3/zmywarki-do-naczyn-1 . Mi osobiście bardzo się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybór urządzeń jest tak samo ważny jak też odpowiednia aranżacja pomieszczenia. Ja planuję w najbliższym czasie wprowadzić trochę zmian do mojego biura by stało się ono bardziej funkcjonalne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty