10 patentów na resztki z sokowirówki


W moim domu pijemy soki świeżo wyciskane.
Warzywa i owoce są nam dobrze znane.
Myjemy, obieramy i do wyciskarki wkładamy.
Mało tego ! - obierek nie wyrzucamy !
Dzisiaj nasze patenty Wam zdradzimy
i do oszczędności i kreatywnego gotowania zachęcimy.




Marchewka



Z jej resztek sos do spaghetti gotuję,

lub do ciasta marchewkowego wykorzystuję.


Jabłka
Idealne racuchy zrobić możemy,
jajko, mąkę i mleko dodajemy. 



Mix owoców
Z nich marmoladę zrobić możemy,
wystarczy, że nasze resztki na patelni zagrzejemy.
Odrobinę miodu dodamy i konfiturę zasmażaną mamy.



Możemy je też z wodą zagotować
i owocową herbatą się delektować.
Przez sito odcedzamy i ciepły napój mamy.


Natka pietruszki
Sok z niej smakuje wyśmienicie,
dużo witaminy C do organizmu przemycicie.
Zmiksowane resztki na pesto się nadają,
niech naszemu podniebieniu dogadzają.



Mix warzyw do zmielonego gotowanego mięsa dodajemy
i wtedy pysznym pasztetem się delektujemy.



Możemy też stworzyć przyprawy, 
to temat bardzo ciekawy.
Wszelkie warzywa i liście zmielone,
powinny zostać dobrze pod suszone.
Później tylko kruszymy i świeżą przyprawą się cieszymy.


Zupa krem to idealne rozwiązanie
i bardzo sycące danie.
Wystarczy, że bulion ugotujecie
i "obierki" ku zagęszczeniu wsypujecie.




Jogurt z musem owocowym dla zdrowia jemy
i tutaj resztki owoców zmieszać możemy.
Najlepiej gdy przez sitko przetrzemy
i grudek się pozbędziemy. 




 Czy takie rozwiązania znacie ? 
Czy jednak wszystko wyrzucacie ?

Komentarze

  1. Ja robiłam soki z miazszem zazwyczaj i nic nie wrzucałam a tu fajne porady

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam w domku takiego sprzętu, jednak pomysły bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam sokowirówkę ale zawsze wkurzało mnie jej czyszczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również resztki z marchewki do spaghetti wykorzystuję. O reszcie nie miałam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja musze w końcu kupić sokowirówke ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne sposoby żeby nie marnować jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły nigdy bym na takie ciekawe rozwiazania nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, a ja zawsze wyrzucałam te resztki. Pora na zmianę nawyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy bym na to nie wpadła! a to takie proste i oczywiste przecież!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde bardzo fajne pomysły! Jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sokowirówka i u mnie daje radę, kiedy pozostaje cokolwiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I pomyśleć że ja resztki z sokowirówki zawsze wyrzucam do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję zakup takie sprzętu, dobrze wiedzieć jak można wykorzystać te resztki które pozostają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie mam takiego sprzętu w domu. Świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to właśnie pyszne zupy z takich resztek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam sokowirówke, ja wyrzucam resztki, muszę spróbować coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły jak nie marnować jedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wszystkie resztki idą do zwierząt na podwórku 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladna strona, od siebie bardzo polecam https://aness.waw.pl/ bloga z artykułami o różnej tematyce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty