17 grudnia — Polski Dzień bez Przekleństw

Przeklinanie modna sprawa
Dzieci są dumne gdy sypia jak z rękawa
Czuję się dorosłe, odważne, choć nie znają ich znaczenia
Opowiemy o tym z lekką ironią... czas na wyjaśnienia!






Mama z tatą gdy nerw złapie
Chwycą co pod ręką, talerze czy grabie
I soczyście sobie rzucą wiązanką
Barwną głośną przeplatanką

K**** mać to już normalka
Powód? choćby zacinająca się golarka
Gdy sobie przeklniemy, aż napięcie schodzi
I nagle golarka znów normalnie chodzi
A gdyby tak zamiast tego "kurza twarz" wykrzyczeć?
albo bez krzyku sobie nad golarką poryczeć?


Ja pier*** to kolejne soczyste słowo
Wystarczy, że coś się układa hu***
te dwa słowa często w parze jak bliźniaki
A morał z tego taki
Gdy coś nie idzie po myśli twojej
Pomyśl sobie głośno "Ojejjjj"
I już zaoszczędzisz dwa bluzgi dla dzieci
A nuż od nich ta wiązanka też nie poleci

A słynne słowa : to jest poje***
Mówią Panowie i Panie
Albo w formie: Ty jesteś poje***
Też tekst dobrze wszystkim znany
Słowo ma odmian do wyboru
A można spróbować innego sporu
Np.: to jest trudne! Ty jesteś niemożliwy!
Czy taki układ jest zjadliwy?

I na deserek słówko: się spier***ło
Gdy coś się komuś złego wydarzyło
Coś się nieudało, nie poszło jak trzeba
Używane powszechnie jak bochen chleba

A dzieci nasze chłonne jak gąbeczki
Stukną się palec i już lecą gołąbeczki

"Kulwa lub Tulwa , się mamo uderzyłem"
"O kulwa, ale się lospieldoliłem"
"Mamo spieldoliła się moja wyścigówka"
"Ja pieldole, ale fajna kreskówka"


Skąd on zna te słowa! Patrzymy zdziwieni
Na pewno z przedszkola, z telewizji, z bajki-myślimy zaskoczeni
Aż zabawne się wydaje gdy sepleniąc klną nasze dzieci
A tak naprawdę to od nas wszystko leci
dzieci słyszą więcej niż nam się wydaje
Wszystko w ich główkach zostaje

Ale gdy zobaczą, że nas to interesuje
Oj wtedy jeszcze więcej dziecko nam zaserwuje
Gdy zobaczy, że to nie robi na nas wrażenia
Szybko wróci do dziecinnego marudzenia

Kochani 4 patenty na oduczenie dziecka przeklinania tutaj znajdziecie 
 może jeszcze o nich nie wiecie - KLIK




Komentarze

  1. U nas nie ma takiego problemu a jeżeli coś brzydkiego powtarza to nie reagujemy i zapomina :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często mi się wyrywają te paskudne słowa ale dzieci na szczęście nie powtarzają i nie używają tych słów .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje są jeszcze małe zeby powtarzaly takie slowa brzydkie ( tak mi sie wydaje ) a mnie sie to dosc często zdarza ale tez staram sie nie przy dzieciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy sposób to nie reagować, gdy dziecko przeklina. Sprawdzony i przetestowany u mnie w domu 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy sposób to nie reagować, gdy dziecko przeklina. Sprawdzony i przetestowany u mnie w domu 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Synek póki co nie przeklina a córka jeszcze za mała ale to napewno nie uniknione że beda cos brzydkiegi powtarzać ale my z mężem nie reagujemy��Monika Stankiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie synek swojego czasu,bardzoo brzydko mówił,nie reagowaliśmy i jak poszedł do przedszkola to a szczęście zapomniał;)Teraz już mówi tylko ładne słowa;). Ewa Pragacz

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas na szczescie nie ma takich nie ladnych slow :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty