Z kuchni do łazienki: 4 patenty na rozgrzewkę

To co w kuchni może się przydać w łazience
Potrzebne tylko chęci i dwie sprawne ręce
Temat rozgrzewki jest zimą na czasie
My pokażemy, że wszystko da się!


Rozgrzewamy stopy
Znacie to uczucie jak drętwieją paluszki
Szukamy wtedy schronienia w puchu poduszki
A wystarczy garść morskiej soli wziąć od ręki
Wrzucić do dość ciepłej wody i skończą się męki
Wymieszać, dodać do tego w proszku papryki malutko
I pomoczyć stópki i już zrobi się cieplutko



Rozgrzewamy twarz
Nie ma nic lepszego niż parówka oczyszczająca
Kompozycja ziół i wody dobrze rozgrzewająca
Uwolni zło z twarzy, nawilży ukoi
I naszą buźkę wnet zadowoli
Do miski szałwia, lipa i rumianek
plus wrzącej wody mały dzbanek
Nachylamy się ręcznikiem głowę nakrywając
10 minut nosem oddychając



Rozgrzewamy ciało
Gorąca kąpiel to każdego marzenie
Jak na mrozie się zapuszcza już korzenie
Ale są pewne dodatki, które wspomagają
Kąpieli zapachu i wigoru dodają
Do wanny pełnej gorącej wody
dodaj plastry pomarańczy dla osłody
do tego dorzuć imbiru plasterki
Laskę cynamonu pokrusz i goździkowe sopelki
Poleż 20 minut, aż woda ochłonie
I dobrze natrzyj ciało, stopy i dłonie


Rozgrzewamy skórę
Po gorącej kąpieli warto podtrzymać ten żar
Jest pewna przyprawa co ma ten czar
do olejku do ciała dodaj cynamonu łyżeczkę
Będziesz czuć ciepło i zapach też troszeczkę
Potem wskocz w ulubioną piżamkę i zawiń się w koc
Poczuj kuchennych pomocników moc



Komentarze

  1. Świetne porady, stopy mama ciągle zimne nie omieszkam wypróbować tego specyfiksu ;-) i parówki, suuuper, pozdrawiam serdecznie Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam z rozgrzaniem stóp i faktycznie działa :-) chyba dałam za dużo papryki bo wręcz piekło :-)

      Usuń
  2. Jeden sposob jest mi dobrze znany to akurat z twarzą czasami stosuje ;-)
    Reszta też wydaje sie byc niezła i zaciekawila :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły - dam znać jak skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły napewno skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły napewno skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym pomysłem na rozgrzanie stóp mnie zachwycilyscie! Pierwsze słyszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam wanny. ... :( no ale z parówki chętnie skorzystam ja i moja córka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepisy! I jak ciekawie podane. Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowe sposoby są najlepsze!!! Ja mam stopy non stop zimne, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe pomysły. Intrygujące, aż muszę spróbować czy naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze polecam herbate z cytryna,miodem i sokiem z malin...koniecznie lesnych

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pomysły wypróbujemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja to wszystko w domu mam no musze spróbować Gosia Blue

    OdpowiedzUsuń
  14. Do moczenia stóp często daje soli ale o papryce pierwsze słyszę. Trzeba patent wypróbować:) Monika Stankiewicz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty