10 rzeczy na które warto zwrócić uwagę wykonując makijaż permanentny

Każda kobieta lubi czuć się zadbana, 
czasem maluje się już od rana. 
A gdy pospać dłużej chcemy 
lub idealnej kreski zrobić nie umiemy ? 
Warto zastanowić się nad lekkim upiększaniem 
i makijażu permanentnego wykonaniem. 
Dzisiaj Wam powiem na co uwagę zwracałam
zanim odpowiedni gabinet sobie wybrałam. 
Również co ważne w wykonaniu
co by płaczu nie było po malowaniu.  

" Lustereczko powiedz przecie, 
jak być najpiękniejszą w świecie ?"
Wystarczy, że do Mona Rouge się wybierzecie 
i ręce Dominiki swą twarz powierzycie.



Zabieg mikro pigmentacji makijażem permanentnym nazywany, 
to barwnik pod naszą skórę wprowadzany. 
Musi być dobrze kolor dobrany, 
bo przecież naszą buzię tym upiększamy.


1. Makijaż długi czas się utrzymuje, więc PROFESJONALISTKI potrzebuję. Taką, która szkolenia odbywa i certyfikatów nie ukrywa. Taką która trendy i nowe techniki szlifuje i na laurach nie leniuchuje. Ona nie rysuje kresek  "na oko" tylko szkic wykonuje, dzięki temu klientka przed pigmentację wzór brwi akceptuje. 



2.  Najlepsze źródło wiedzy to poczta pantoflowa. Opinie klientek to recenzja fachowa. Więc trzeba pytać i z ich zdaniem się zapoznać wtedy można dobry gabinet poznać. 


3. Przekonuje nas najbardziej to co widzimy więc portfolio salonu sprawdzić musimy.  Gdy zdjęcia "przed" i "po" innych posiada, wtedy stwierdzimy czy dla Nas się nada. 
Makijaż ma naszą urodę podkreślić, a inne defekty delikatnie skreślić. Nie może być przerysowany bo to sztucznie wygląda i wtedy każdy na ulicy na Ciebie spogląda. 



4. Uważam, że wygląd gabinetu ma znaczenie, daje nam to na estetykę spojrzenie. Nie mam na myśli ścian w złocie, natomiast porządek i czystość znaczy krocie. 




5. Warunki higieniczne to ważna sprawa, praca w rękawiczkach i jednorazowe igły to podstawa. Sterylne narzędzia, maseczka na buzie wiemy, że wtedy nic nam nie spaskudzi. 


6. Ta która, profesjonalnie opowie na wszystkie moje pytania, będzie miała plus na etapie wybierania. Jestem laikiem, nie znam się na makijażu więc dużo wątpliwości mam w zanadrzu. Kiedy cierpliwie ze mną rozmawia, wiem że dobre wrażenie sprawia. 

7. Ankieta tuż przed zabiegiem MUSI być wykonana, dzięki temu unikniemy uczulenia lub bólu z rana. Dokładna analiza każdego punktu to dobre działanie wtedy można zacząć makijażu wykonanie. 
Koniecznie zapozna nas jakie są przeciwwskazania i gdy coś zagraża zdrowiu nie podejmie się wykonania. 

8. Cena zabiegu to punkt kluczowy, jednak efekt pozostaje długo czasowy. Zabieg jest bardzo pracochłonny i dobrej jakości pigmentów wymaga więc oszczędzanie tu dobrze nie przepowiada. Zwróćcie uwagę czy w pierwszą cenę korekta jest wliczona i wszelkich poprawek Pani dokona. 


9. Makijaż permanentny jak tatuaż boli, więc znieczulenie nasze nerwy ukoi, dowiedzcie się czy w gabinecie się takowe stosuje, aby na fotelu nie popaść w bóle. 


10. Pigment i skóra pielęgnacji " po " zabiegu wymaga, a nie każdy krem i maść się do tego nada. Dużym, plusem jak linergistka Wam taki w próbce podaruje i co obić dalej poinstruuje. Ważne aby była dostępna i podpowiedzi udzielała, gdyby któraś z Was coś zapomniała. 


Ja do " Mona Rouge - akademia wydobywania piękna - Dominika Konstanty" na zabieg się wybrałam, wszystkie powyższe punkty na plusie miałam. 10/10 ocenę bym dała i z uśmiechem będę polecała. Piękny salon z klimatem urządzony, każdy na podróż do Paryża zostanie zaproszony. Delikatna muzyka podczas zabiegu puszczana, sprawiła, że odetchnęłam i się wyluzowałam. Rozmowa przed zabiegiem i ankieta wypełniona dała mi potwierdzenie, że trafię w dobre ramiona. Na Facebooku duża galeria prac Dominiki przekonała mnie, że ma dziewczyna świetne tricki. Zmienia kobiety igłą jak różdżką i robi na bóstwo. Piękno wydobywa, ale przepychu nie stosuje ta naturalność bardzo mnie ujmuje. Makijaże nie są przerysowane a klientki wychodzą jak śliczne Panie. 


 

Efekt ombre pięknie podkreśla oko. Spokojna, uśmiechnięta i rozmowna, zawsze na każde pytanie odpowie i zapozna. Mnóstwo szkoleń ukończyła i sporo certyfikatów zdobyła. Poznajcie ją sami i niech się zajmie Waszymi brwiami. 
W gabinecie również usta zrobić możecie i kreskę maznąć na powiece. Dominika również rzęsy nakłada najlepiej na świecie. Poniżej efekt Naszej pracy, co na to powiecie ?





Ja z usługi jestem zadowolona, moja buzia jest pięknie podkreślona. Brewki bardzo szybko mi się wygoiły i wnet moją twarz ozdobiły. Owszem podczas wykonania trochę bolało, ale cierpienie piękny efekt dało. Gdy pigment schodził trochę piekła skóra do tego,ale maść do pielęgnacji dostałam po zabiegu. Dzięki temu nawet jak wyjdę z domu bez makijażu to zawsze wychodzę z twarzą :D




Podzielicie się swoją opinią na temat makijażu ? Wykonujecie na stałe, a może zrobić zamierzacie ?  Na co Wy uwagę zwracacie ?


Komentarze

  1. Tez mi się marzy taki makijaż ale ze względów finansowych potrzebuje trochę więcej czasu żeby nazbierac na taką przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda ale sama bym się nie zdecydowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty super. Jednak to jest większy koszt. Kto wie może za jakiś czas. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również marzą się takie brwi, chyba wpiszę to na listę życzeń. Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porady. Podobne niedawno usłyszałam na szkoleniu, na którym byłam w Warszawie w firmie https://www.permanentny.com/. Sama myślałam, że nie ogarnę tego ale tak świetnie wytłumaczyli nam na szkoleniu teorię jak i praktykę, że już nie mogę doczekać sie jak moja szefowa przygotuje dla mnie stanowisko makijażu permanentnego w swoim salonie :) Makijaż permanentny to nie przelewki. Musimy mocno się skupić by dobrze go wykonać bo to jednak makijaż na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że jeśli decydujemy się na trwały makijaż permanentny, to w pierwszej kolejności powinniśmy zwracać uwagę na rangę salonu, w którym zdecydujemy się go wykonać. Na rynku wręcz roi się od pseudospecjalistów wykonujących tak skomplikowane zabiegi bez odpowiedniego wyszkolenia. Ja swoje brwi robiłam w najlepszym salonie w Gdańsku pod okiem doświadczonej kosmetyczki pracującej na najlepszym sprzęcie. Dzięki temu moje brwi wyglądają teraz perfekcyjne — są symetryczne, delikatne i odpowiednio wycieniowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny wpis, warto wiedzieć na co zwracać uwagę podczas tego typu zabiegów upiększających. Kilka miesięcy temu zdecydowałam się na makijaż permanentny w Krakowie i muszę przyznać, że to była jedna z lepszych decyzji. Moje brwi i usta prezentują się teraz idealnie w każdych okolicznościach. Ogromnym plusem jest również to, że nie muszę już tracić cennego czasu na poprawki makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jak makijaż permanentny to u sprawdzonych osób. Ja mogę Wam polecić wizytę u pana Krzysztofa Majerskiego w Krakowie. Sama się zdecydowałam na brwi u niego i efekt jest mega naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to efekt musi być jak najbardziej naturalny, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście jestem totalną przeciwniczką makijażu permanentnego. Jak dla mnie jest to zbyt inwazyjny zabieg. Dlatego też jak ktoś nie musi to niech lepiej sobie odpuści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo długo zastanawiałam się nad makijażem permanentnym, aż w końcu decyzja zapadła. Makijaż permanentny w Gdańsku wykonany został bardzo profesjonalnie i jestem w 100% zadowolona. Moje oko wygląda zdecydowanie inaczej i nie muszę rano martwić się już brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty