Pasieka Dębowa - kraina miodowa

Kraina miodem płynąca
Kwiatem, słońcem, deszczem pachnąca
Kto z nas by nie chciał trafić do takiego raju
Tymczasem okazuje się, że mamy taki we własnym kraju

Pasieka dębowa to właśnie taka kraina
W niej produkcja się rozpoczyna
Pysznych miodów, różne dodatki, wszelakie smaki
Pachnących cudnie, a wybór mają ogromny taki...

Wszystko naturalne, ślicznie opakowane, z certyfikatem
Kuszą i mamią swym wyjątkowym smakiem
Wyjątkowa ta pasieka jest kochani
Na stronę FB szybko zobaczcie sami






Kawa z miodem z chili pikantnie smakuje
Na pewno krew ci zabuzuje
Smak wyostrzy, nada mocy
Ten miód cię smakiem zaskoczy








-------------------------------------------

Miód z czekoladą i orzechami, 
idealnie skomponowany z serowymi naleśnikami. 
Dziecko zje śniadanie zdrowe 
i porcję witamin - gotowe :) 



-------------------------------------------




Miód z cynamonem i ciepła herbatka
To dla organizmu niezła gratka
Ten zapach i smak od razu rozgrzeje
I wszelkie choroby wnet rozwieje




------------------------------------------

Miód o smaku kawy z rumem 
z nalewką z ziarnami zamiast cukru zmieszałam 
i świetny trunek z procentami 
dla dorosłych otrzymałam



------------------------------------------------



Miód z jagodą i wanilią to słodycz bajeczna
Piękny kolor i zapach, mieszanka niebezpieczna
Uzależnia, kusi i pcha się do herbaty
Oj ten miód to ulubiony mamy i  taty





-------------------------------------------------

Jabłecznik zawsze cukrem dosładzałam,
tym razem miodem z borówką jabłka oblałam, 
piękny różowy kolor otrzymałam 
gdy go pod kruszonką zapiekałam 




-------------------------------------------------



Koktajlu smak podkręci miód z płatkami róży
Sam zapach wiele doznań smakowych wróży
Kuszący zapach, pyszna mieszanka miodowa
Dzięki niemu wnet koktajlowa mieszanka gotowa



---------------------------------------



Pyszny deser na bazie miodu z migdałem i pistacją
Podasz z pyszną gracją
Wystarczy jogurt,  owoce i dodatek tego miodu
I zapraszaj wszystkich na pyszności do ogrodu!




--------------------------------------------

Pigwę na zimę w słoiki zawsze wekuje
a później w herbacie ten mus ląduje, 
w tym roku zamiast cukru miodem z mango dosłodziłam 
i dzięki temu pyszny aromatyczny mus stworzyłam 



--------------------------------------------


Pyszna masa do ciasta z miodem z truskawkami
Ekspresowo wymieszasz, a smak cię omami
Zapach cudowny, latem się kojarzy
Przy tym miodzie niejeden się rozmarzy!



-----------------------------------




















Komentarze

  1. Ciekawe produkty ja używam tradycyjnego miodu 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kawę z miodem, ale nigdy nie dodawałam takiego z dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy miód wygląda niesamowicie ciekawie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takich miodów, zawsze tradycyjne. Chętnie spróbowała bym jak smakują

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Same pyszności tu widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie smaczne miody naturalne i solo i do herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia ze są takie rodzaje miodu ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tradycyjne pyszne miody wzbogacane w dodatki, które nadają im niesamowitego smaku i właściowosći

      Usuń
  8. Świetne są te miody! Już wiem że chcę ten kawowy i czekoladę z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miód z czekoladą i orzechami musi być mój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba wole standardowy miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód z truskawkami brzmi bardzo zachęcająco *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o miodzie z chilli! Serio!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne produktu, muszę poszukac😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Te smaki muszą być genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż w nich musi być zdrowia i dobrego smaku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm bardzo apetycznie to wygląda o wielu nie miałam pojęcia o takich połączeniach <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty