Obiady w 15 minut

Gdy dużo czasu w pracy spędzamy
zwykle śmieciowe jedzenie zajadamy.
Lecz obiad dla rodziny ugotować chcemy
ale w kuchni wieczność siedzieć nie będziemy.
A szkoda tracić pieniądze na lokale
gdy w domu zrobić coś można doskonale.



MAKARON ZE SZPINAKIEM


Paczuszkę mrożonego szpinaku na patelnię wrzucamy
i na oleju całość kilka minut podduszamy.
Dwa serki topione kremowe wrzucamy
i jeden jogurt naturalny - całość mieszamy.
Czosnek i ulubione przyprawy dodajemy,
oraz co jeszcze lubimy wrzucić możemy.
Makaron odcedzamy i do sosu dokładamy
dokładnie mieszamy i szybki obiadek wcinamy.

Możemy zrobić różne dodatki i sosy,
dowolny mix warzyw i przypraw
to co w lodówce mamy się nadaje
i danie makaronowe pyszne powstaje.

NALEŚNIKI Z DODATKAMI


Składniki
  1. 1/2 szklanka mąki pszennej.
  2. 1 jajko.
  3. 1/2 szklanka mleka.
  4. 1/3 szklanki wody (najlepiej gazowanej)
  5. szczypta soli.
  6.  łyżki masła lub oleju roślinnego.
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i chochelką na patelnię wylewamy. Z każdej strony dokładnie pieczemy i z ulubionymi dodatkami podajemy. Gdy na słodko zjeść chcemy to dżemem lub twarogiem nadziejemy. Możemy tez serkiem topionym wysmarować, a w środek szynkę i warzywa schować. Lub z mięsem podajemy i się delektujemy.

Naleśniki to pyszne i szybkie danie, przez dzieci zawsze zajadane.
Gdy wiecej czasu mamy to w piekarniku z serem i sosem zapiekamy.

LECZO Z CUKINIĄ 



Leczo to pyszne danie
zobaczycie, że proste niesłychanie.
Przepis u Latosiowej znajdziecie
gdy w link klikniecie.

Dzieci je chętnie zjadają i pełne brzuszki mają.

Przepis - klik  

Kotlety schabowe z czasów PRL-u



Jeżeli mortadelę lubicie,
dziś na nowo się nią zachwycicie.
Pięknie z serem i pomidorami podana
chętnie będzie zajadana.
Do tego ziemniaki gniecione
i sałata ze śmietaną na talerz położone.

Przepis - klik  

A u Was jakie szybkie obiady królują ?


Komentarze

  1. U mnie teraz wszystkie obiady są szybkie odkąd mam pomocnika w kuchni elektronicznego 😉zazwyczaj szybka zupka albo makoron z szynką 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Makaron że szpinakiem muszę w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wyglądają ❤ dzięki za przepisy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama robiła nam te peerelowskie schabowe :) pyszne były

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepisy. Ja też sporo rzeczy robię w biegu, więc mam swoją listę potraw do zrobienia w 15 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie szybkie dania przyrządzać, są smaczne i nie wymagające

    OdpowiedzUsuń
  7. Och nieee! Teraz jestem głodna, a od tygodnia chodzi za mną chęć zrobienia leczo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne przepisy! Lubię takie proste i pyszne dania ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kotlety super! Nigdy nie widziałam w takim wydaniu, zrobię na pewno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Makaron ze szpinakiem moja nowa miłość 💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie te potrawy to u mnie norma :) uwielbiamy je

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły. Właśnie szukam szybkich i smacznych przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  13. makaron z szpinakiem niebo w gębie! moja ulubiona potrawa 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zjadłabym taki naleśnik z dodatkiem. Wygląda apetycznie😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne przepisy. Kilka z nich już zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wypróbuję sobie coś tych przepisów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie szybkie obiady królują🙊a krokiety pyszne😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty