Domowe gofry bąbelkowe - hit tego lata !

 
 
 
Gofry bąbelkowe hitem tego lata,
zjada je mama, zjada też tata. 
Dzieci, aż piszczą gdy je zjadają 
i szybko o dokładkę wołają. 


Jednak gdy fanem gofrów jesteście, 
to nie kupujcie ich już więcej na mieście. 
W gofrownicę zainwestujcie 
i ich smakiem w domu się delektujcie. 
 

 

U Nas na mieście ceny gofra bąbelkowego od 10 zł się zaczynają 
i bywa, że nawet 30 z dodatkami sięgają. 
Gdy obliczymy ile na całą rodzinę wydamy 
już wiemy, że wytchnienia dla portfela nie damy. 


Gdy gofrownicę do domu kupicie, 
masę gofrów nasmażycie. 
Cały rok wtedy jeść gofry możecie, 
a nie tylko na plaży w lecie.
Wiecie, że są świeże i domowe
i do spożycia gotowe. 
 
 

Idealnym poczęstunkiem są na urodziny, 
kiedy spodziewacie się wizyty rodziny. 
Mali goście lubią takie frykasy 
a z dodatkiem lodów to już rarytasy. 


Do tego celu dobrej gofrownicy potrzebujecie, 
takiej, która nie zepsuje się po lecie. 
My z czystym sumieniem DEZAL PLUS firmę Wam polecamy, 
bo jeden egzemplarz już ponad 15 lat mamy !!!
Często jej używamy i dużo gofrów zjadamy.
Na ich Fanpage na FB was zapraszamy
Często tam inspiracje pyszne mamy


Zwykła gofrownica już w naszej kuchni gości 
i nie mamy zastrzeżeń do jej jakości. 
A dzisiaj kilka ujęć bąbelkowej Wam pokażemy 
i z miłą chęcią ją zaprezentujemy.



Dane techniczne:
    Moc 1600W, 230V
    czas nagrzewania ok 8-10 min
    czas pieczenia 2,5 - 3 min
    Płyta odlew aluminiowy pokryty greblonem – powłoka zapobiegająca przywieraniu
Dwie lampki zieloną i czerwoną posiada,
dzięki czemu wiemy kiedy do użytkowania już się nada.
Bardzo łatwo się ją użytkuje i w czystości utrzymuje.
Ciasto do powłok nie przywiera. 
 
 
 




Gofry zjadać można z różnymi dodatkami, 
dzisiaj zasypiemy Was 4 propozycjami. 




BĄBELKOWE ROŻKI Z LODAMI I BITĄ ŚMIETANĄ 


Przepis: 

1. 2 szklanki mąki pszennej
2. 1,5  łyżeczki proszku do pieczenia
3. 3 łyżki miodu 
4. szczypta soli 
5. 3 jajka
6. 3/4 szklanki rozpuszczonego oleju kokosowego 
7. 1,5 szklanki mleka 
8. łyżeczka cukru waniliowego 


Wszystkie składniki dokładnie miksujemy i wlewamy porcjami na dobrze nagrzaną powierzchnię gofrownicy ( w momencie gdy zgaśnie czerwona lampka) 
Pieczemy ok 2 minut i wyjmujemy.  




Studzimy i gdy gofr zmięknie formujemy w rożek
i wkładamy np do szklanki lub owijamy sreberkiem
Tak wypieczone gofry podajemy z ulubionymi dodatkami.
U mnie to gałka lodów, owoce, cukierki i bita śmietana - " takie fit" :) 


 


Smacznego ! 


*****************************
 

WYTRAWNE BĄBLE


Przepis: 

1. 3/4 szklanki mąki pszennej
2. 1/4 szklanki ciemnej mąki 
3. przyprawy do smaku: chili, pieprz, kurkuma
4. szczypta soli 
5. 2 jajka
6. pół szklanki oleju np. rzepakowego 
7. pół szklanki mleka 
8. natka pietruszki 
9. 5 łyżek kukurydzy 
10. mała drobno pokrojona cebula 
11. 1  łyżeczka proszku do pieczenia
12. pół łyżeczki sody 

Składniki dokładnie mieszamy i wlewamy porcjami na dobrze nagrzaną gofrownicę. 
Pieczemy ok. 3 minut. 



Podajemy z ulubionym sosem. U nas czosnkowy i keczup. 
Wypełnione np. serem, warzywami i parówką :) 
Idealna odmiana dla kanapek . 


 
****************************

BĄBELKOWY TORT 


Wczoraj mój syn miał 5 urodziny, 
więc zaprosiliśmy kilka osób z rodziny. 
Tort to punkt obowiązkowy, 
więc stworzyłam taki bąbelkowy. 
Pierwszy raz taki robiłam, 
więc tym bardziej zaskoczona efektem byłam. 
Tu o zakalcu niema mowy
wyszedł mi tort 8 piętrowy ! 
Gdy piekarnika w domu nie macie
tutaj idealnego rozwiązania poszukacie. 



Ciasto na dwie części podzieliłam 
i do połowy barwnika spożywczego zielonego dołożyłam . 




Przełożyłam domowym porzeczkowym kwaśnym dżemem,
masłem orzechowym i waniliowym kremem,
Do jednej warstwy owoce dodałam a inną z wafelkami zmieszałam.
Gdy całość ładnie stężała zieloną masę dodałam.
Tu również kremówki z barwnikiem zmieszane
i stopniowo odcieniami nakładane.
Za pomocą noża odstające kształty uzyskałam
i na koniec na górze batonikami posypałam.
Tort jest pyszny i wyjątkowy,
oryginalny i odlotowy :) 



 
Ciasto biszkoptowe: 

* 8 jajek 
* 3 szklanki mąki 
* 1 szklanka cukru 
* pół szklanki roztopionego masła
* szklanka ciepłego mleka
* łyżeczka proszku do pieczenia 
* 2 łyżki octu 



Żółtka ucieramy z octem, białka ubijamy na sztywną pianę.
Żółtka miksujemy z mąką, mlekiem, proszkiem, masłem i cukrem na gładką masę.
Na koniec dodajemy białka i delikatnie mieszamy. 
Gdy jest zbyt gęste dodajemy jeszcze ciepłe mleko,
gdy zbyt rzadkie dodajemy mąki.
Wlewamy porcjami do gofrownicy na ok 3 minuty. 


Smacznego ! 



 
*************************
 
GOFROWA PAVLOVA
 
 
 
Gdy macie ochotę na Pavlovę,  ale bez bezy wyjątkowo
Gofrownica sprawdzi się obowiązkowo
Gofr z bąbelkami
I pysznymi dodatkami
Urzeknie smakiem, zachwyci kolorami
Na pewno ten przepis zostanie na dłużej z wami
 

 
 
300 g mąki pszennej
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
2 łyżeczki cukru pudru
2 jaja
  120ml  oleju roślinnego
300ml mleka
2 łyżki posiekanej czekolady
 
Mąkę z cukrem, solą i proszkiem mieszamy
Potem jajka wbijamy
Na koniec mleko i olej i ładnie mieszamy
I już ciasto na gofry mamy
Ciasto na formę wylewamy
Drobinki czekolady do niego wrzucamy
Smażymy na złoto.
 



 
Masa:
bita śmietana z mascarpone wymieszana
I dodatkowo z serkiem waniliowym zmieszana
Na wierzch borówki, malinki, kawałki czekolady
I świeża mięta- bez niej nie da rady
 
 
 
 
 
Gdy wystygnie nam goferek, masę nakładamy
Zdobimy i ze smakiem zjadamy!
 


 
 
Czyż ta GOFROWNICA nie jest wspaniała?
Każdą panią kuchni zadowala!
Pokusiłyśmy Was? Kupicie?
Która marzy o niej skrycie?


 

Komentarze

  1. Mam gofrownice ale takiej jeszcze się nie dorobiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bąbelkowy tort jest bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na gofry, chociaż nie jestem entuzjastką tak wykwintnej potrawy. Widać, ze dużo serca włożyłaś w ten post. Super się czyta i ogląda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze oddajemy kawałek serducha z postem. Cieszymy się, że przypadło ci do gustu. A gofry, no cóż.. warto się skusić!

      Usuń
  4. Miodu do ciasta na gofry jeszcze nie dawałam, ale chętnie wypróbuję i posmakuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tradycyjną gofrownicę, ta wygląda ciekawie :) Fajne przepisy, zwłaszcza ten na gofrową Pavlovę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bąbelki w gofrach to hit i zapewne będzie nim już zawsze. Polecamy!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile tu pyszności, aż wstyd się przyznać ja jeszcze tych gofrów nie jadłam, ale jak mi zasmakują to muszę sobie kupić gofrownicę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie czas to zmienić. Gofrownica Dezala to zakup na zawsze. One są niezniszczalne!

      Usuń
    2. Ja kupiłam dzisiaj w Duku gofrownicę bąbelkową za 100 zl.
      Taką zwykłą, na gaz.
      Elektryczne są bardzo drogie, więc skusiłam się na taką. Jeszcze nie piekłam, ale myślę, że będą równie smaczne.

      Usuń
  8. Jadlam je raz i jestem zakochana 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja droga ale Ty tym swoim dzieciom szukujesz frykasy!<3
    I to jaakie pyszne:) Jaki koszt takiej bąbelkowej gofrownicy?

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy cię na stronę producenta. Koszt nie jest może mały-około tysiąca złotych, ale to zakup na ZAWSZE
      https://www.mediaexpert.pl/gofrownice/gofrownica-dezal-babel-bialy,id-1171984

      Usuń
  10. Ojej a ja wszędzie takiej gofrownicy szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media expert jako partner ma w sprzedaży.
      Polecamy
      https://www.mediaexpert.pl/gofrownice/gofrownica-dezal-babel-bialy,id-1171984

      Usuń
  11. Jakie pyszności! Uwielbiam gofry a jakoś ostatnio nie miałam okazji ich jeść, nigdy też nie próbowałam robić ich sama. Muszę pomyśleć o takim sprzęcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie gofry to świetny dodatek i ozdoba do deserów. Będę musiała pomyśleć o takim sprzęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gofry zawsze się sprawdzają. I lubią i dzieci i dorośli. Polecamy ci zakup!

      Usuń
  13. ale fajna foremka! jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowość i hit tego roku. Polecamy ci zakup, a będziesz się cieszyć w domu takimi smakowitościami!

      Usuń
  14. Byłam nad morzem i właśnie bardzo żałuję że nie spróbowałam 🙊😢😜

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście jest to hit tego lata. Powiem szczerze, że pierwszy raz widziałam coś takiego w tym roku, w Sandomierzu, w ten weekend. I zastanawiałam się, co to jest. Także ja chętnie sobie zrobię coś takiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jej! zgarniam przepisy na gofry ! ale się bedzie działo u mnie haha 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się naprawdę wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz racje, często cena takiego gofra na mieście to nawet 20-30 zł, więc droooogo ;) A takie przysmaki to hit lata ;) Przepisy na pewno się przydadzą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile pomysłów i inspiracji! Jako fanka słodkości jestem tym oczarowana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile cudowności ! ❤ kocham słodycze więc muszę wypróbować tych frykasow jakie pokazujesz ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich gofrów to ja jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powinni Cie zamknąć w więzieniu za robienie takiego smaka!!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna sprawa, ostatnio takie desery z babelkowymi waflami jadłam rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyczarowałaś cuda ! chyba muszę jutro gofry zrobic!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta gofrownica to marzenie! Świetne pomysły kochana 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż zrobiłam sobie screena przepisu 🙈 dzięki , bo mogę gofry nigdy nie są idealne

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham gofry, w każdej postaci. Takie też mnie niesamowicie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile rożków wyjdzie z tego przepisu co powyżej Pani podaje ?
    cytuje poniżej
    "1. 2 szklanki mąki pszennej
    2. 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
    3. 3 łyżki miodu
    4. szczypta soli
    5. 3 jajka
    6. 3/4 szklanki rozpuszczonego oleju kokosowego
    7. 1,5 szklanki mleka
    8. łyżeczka cukru waniliowego "

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy potrzebujesz pomocy, aby przywrócić kochanka, który cię opuścił? pomóc rozwiązać problem niepłodności i zajść w ciążę? Jeśli masz trudności z zajściem w ciążę? Impotencja, Gonorrheal, STI (zakażenie przenoszone drogą płciową) Udar mózgu i cukrzyca, Fibroid, Uzyskanie zwrotu pieniędzy od tego, kto jest ci winien i odmówienie zapłaty, promocja pracy, astma itp. Dr.Obodo może ci pomóc .. Skontaktuj się z nim Jak najszybciej i wszystkie twoje problemy znikną na zawsze.

    E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk

    WhatsApp: + (234) 8155 42548-1

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy tak patrzyłem na zdjęcia, ta gofrownica mocno przypominała mi moją własną, dezalowską. Zastanawiałem się, czy się mylę. Jak się okazuje, Polaki potrafią dogonić trendy :) Na dodatek nie znam lepszych gofrownic niż te z Dezala. Cholera, żona wyrzuci mnie z domu, jeśli ją kiedyś kupię, bo nie ma gdzie tego trzymać... ech... ale co tam, raz się żyje, potem się tylko straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrowienia dla widzów z całego świata, dołączcie do mnie i podziękujcie DR.WEALTHY za jego Boską pomoc w moim życiu. 1 rok temu zdiagnozowano u mnie chorobę opryszczki i od tego czasu szukam lekarstwa na to, jak zlikwidować moją chorobę. więc szukałem lekarstwa i oto skontaktowałem się z moim słynnym DR.WEALTHY, który wyleczył ludzi z ich choroby opryszczki, byłem tak zadowolony, że w końcu mogę wyleczyć się z tej niepokojącej choroby, więc skontaktowałem się z jego adresem e-mail wealthylovespell@gmail.com, a kiedy wysłałem mu e-maila, napisał do mnie i dał mi krótką instrukcję, jak przygotować moje lekarstwo, więc on przygotował moje lekarstwo i wysłał do mnie, aby je otrzymać i powiedział mi, że za 2 tygodnie zobaczę jego wielką pracę. przywołałem jego słowa i tak też zrobiłem. otrzymałem moje lekarstwo i użyłem go w ciągu 2 tygodni i byłem całkowicie wyleczony. skontaktuj się z nim już dziś i bądź wyleczony. Więc przyjaciele, radzę, jeśli masz taką chorobę chorobową, HERPES CURE, e-mail: wealthylovespell@gmail.com whatsapp go z +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, czy szukasz pożyczki konsolidacyjnej zadłużenia, pożyczki niezabezpieczonej, pożyczki biznesowej, pożyczki hipotecznej, pożyczki samochodowej, pożyczki studenckiej, pożyczki osobistej, kapitału podwyższonego ryzyka itp.! Jestem prywatnym pożyczkodawcą, udzielam pożyczek firmom i osobom prywatnym z niskim i rozsądnym oprocentowaniem 2%. Wyślij e-mail na adres: christywalton355@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty