Czarny bez. Teraz czas na niego!

Duży krzak, a na nim baldachów wiele wisi,
czarne kuleczki słoneczko ładnie kisi.
Dary natury chętnie zbieramy
i czarnym bzem się zachwycamy.



1. Gorączkę zwalcza to lek naturalny, jesteście zdrowi - sposób banalny.

2. Gdy kaszel macie, sok spożywacie i go zwalczacie.



3. Dużo soli mineralnych posiadają dzięki czemu bakterie zwalczają.

4. Moczopędne ma właściwości więc pomocnie w pęcherzu gości.

5. Stany zapalne żołądka i jelit likwiduje - kto ma tą przypadłość niech go stosuje



6. Gdy zgaga Cię męczy bez Ci pomoże, zabraknąć go nie może.

7. Napar z czarnego bzu oczyścić skórę pomaga, na walkę z wągrami się nada.

8.Choroby alergiczne są do pokonania gdy dojdzie do bzu popijania

9. Wzdęcia sokiem z bzu szybko pokonacie, gdy regularnie go zażywacie.


10. Napar z bzu alergiczne zapalenie spojówek wyleczy, tak stać go na takie rzeczy.


UWAGA !
Surowych owoców czarnego bzu jeść nie możemy,
bo wtedy zaszkodzić organizmowi możemy.
Trzeba poddać go obróbce termicznej
wtedy nie będziesz szkody psychicznej.


Komentarze

  1. Robię sok na zimę na przezieprzezi😊

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam ze to trujące jest hehe :) fajnie opisane 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez ma całkiem dobre właściwości. Niemniej jednak masz rację - surowy bez szkodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe właściwości, o wielu z nich nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak ja uwielbiam te Twoje posty czytać, takie zabawne a pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej jestem z tych którzy wolą kupić niż zrobić 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tata zbiera zawsze owoce czarnego bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega przydatne informacje! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzialam nawet że to jest jadalne ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. w tamtym roku robiłam syrop z niego. Teraz tez będę po niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłam czarnego bzu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo nawet nie wiedziałam ze bez ma tyle właściwości! 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia robi sok z czarnego bzu - na przeziębienie idealny ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie często męczy zgaga, wiec coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. My z czarnego bzu robimy soki na zimę! Uwielbiam ich smak i niesamowite działanie! Prawdziwa bomba witaminowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś piłam z niego soczek i pamiętam że bardzo mi smakował, taki do rozcienaczania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam, ze bez ma tyle właściwości 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne właściwości ! jestem pod wrażeniem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Samo zdrowie. Ma naprawdę cudowne właściwości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty