seria BasicLab Dermocosmetics czy warta zakupu ?

Dzień Dobry Kochani,
czy w ten upał włosy cierpią razem z Wami ?
Gdy słońce grzeje bardzo się wysuszają
i ciągły kontakt z potem mają,
Do tego farbowanie
i w kucyk wiązanie.
Zapewne lakier do włosów
lub częste nawilżanie.
Przy takiej pogodzie szczególnie dbać o włosy musimy,
dzisiaj fajną serię produktów Wam polecimy.



Słów kilka o marce BasicLac Dermocosmetics od producenta:


Stworzyłyśmy markę BasicLab Dermocosmetics z myślą o dermokosmetykach, 
które łączą naturę z wysoko zaawansowaną technologią. 
Pragniemy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, 
które wykorzystujemy w dążeniu do zdrowia i piękna. 
Nasze produkty pozbawione są parabenów, SLS, SLES, 
Metyloizotiazolinonu i Phenoxyethanolu. 
Podstawą dla BasicLab Dermocosmetics jest dzielenie się tym, 
co najlepsze i definiowanie piękna na Twój własny sposób.

Bez parabenów, SLS, SLES, MITu, Phenoxyethanolu
Hipoalergiczne – odpowiednie dla skóry wrażliwej


Każdy może wybrać coś dla siebie z 9 różnych serii: 

1. włosy wypadające i osłabione
2. włosy cienkie 
3. włosy suche
4. włosy farbowane
5. włosy blond 
6. włosy kręcone
7. włosy tłuste
8. włosy z łupieżem
9. szampon dla całej rodziny 



Od miesiąca skrupulatnie produkty testujemy i dzisiaj coś Wam o nich powiemy:

SERIA DO WŁOSÓW KRĘCONYCH :




SZAMPON



O działaniu szamponu wiemy, że opatentowany kompleks zwiększający metabolizm komórkowy w nim znajdziemy, jego aktywne składniki skutecznie na włosy i skórę głowy działają. 
Szampon pantenol w składzie posiada i poczucie nawilżenia i błysk włosom nada. 

Kompleks naturalnych polimerów dba o loki, sprężystości więcej zyskamy, dzięki nim miękkość skrętowi nadamy. 
Zmiana szamponu sprawiła, że ta kuracja moje włosy pobudziła. Moje fale pięknie się układają i blasku więcej mają. Zyskałam też na objętości i takiej naturalnej puszystości. Moje włosy są odżywione a loki ładnie podkreślone. Mąż powiedział, że zdrowiej wyglądają i sporo miękkości w sobie mają. 
Butelka z pompką najwygodniejsza w używaniu, zapobiega wylewaniu. Szampon mocno się nie pieni. Na mokre włosy go nakładamy i do uzyskania lekkiej piany we włosy wcieramy. przez 4 minuty przytrzymujemy i wtedy chłodną wodą spłukujemy. 

ODŻYWKA





Dodatkowo olej z orzechów macadamia zawiera i witaminy w nasze włosy wciera. Wygładza powierzchnie włosa i regeneruje uszkodzenia. Włosy nie są obciążone a wręcz przeciwnie odżywione. 
Odżywka idealne ułożenie włosów wspomaga i kształt loków im nada. 




SERIA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH :



SZAMPON



O działaniu szamponu wiemy, że opatentowany kompleks zwiększający metabolizm komórkowy w nim znajdziemy, jego aktywne składniki skutecznie na włosy i skórę głowy działają. 
Keratyna w składzie zawarta dla włosów farbowanych jest wiele warta ! Odbudowuje i łuski włosa zamyka więc duży wpływ na strukturę włosa ma ta taktyka. 

Ekstrakt z owocu papai włókna włosów odżywia dzięki czemu sprawia, że kolor się nie utlenia.  



Włosy po kuracji są bardzo ładnie nawilżone, a kolory po farbowaniu są nasycone. Kolor tak szybko nie ucieka i nie płowieje co dla mnie znaczy wiele. Zauważyłam też, że lepiej się układają i więcej blasku w sobie mają . 
Butelka z pompką najwygodniejsza w używaniu, zapobiega wylewaniu. Szampon mocno się nie pieni. Na mokre włosy go nakładamy i do uzyskania lekkiej piany we włosy wcieramy. przez 4 minuty przytrzymujemy i wtedy chłodną wodą spłukujemy. 
ODŻYWKA 

Dodatkowo w składzie Alariane AD zawiera, które na bazie brązowych alg wygładza i dyscyplinuje włosy. Ekstrakt z owocu papai chroni kolor. 
Odżywka ma konsystencję kremową, dzięki temu włosy więcej blasku mają. Na wilgotne włosy ją nakładamy, dobrze wcieramy i na ok.6 minut zostawiamy. Gdy dobrze spłuczemy od razu efekt zauważyć możemy, 


Myślimy, że warto używać szampony i odżywki do konkretnego rodzaju włosów dedykowane, wtedy nasze fryzury będą bardziej zadbane. Kolor nasycony, blond podkreślony, loki podkręcone a te wypadające wzmocnione ! 


Czy Wasz szampon spełnia wasze oczekiwania, 
czy może namówiłyśmy Was do serii BasicLab Dermocosmetics używania ? 
Zamówić je możecie w Apteka Gemini :) 

Komentarze

  1. Mam swój szampon i jestem z niego zadowolona stosuje też odżywki które dbają podczas tych upałów o moje włosy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy tych kosmetyków ale musze przyznać że mają fajne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie je widzę i mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie by się przydała seria do włosów cienkich i ta do osłabionych i wypadających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się skuś! Warto choć raz tak porządną kurację zastosować

      Usuń
  5. Jestem w trakcie testowania produktów tej marki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę, że dla siebie bym coś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą serię jednak do włosów blond i jestem z niej zadowolona. Szampon jest leciutki a odżywka nie obciąża.

    OdpowiedzUsuń
  8. polubiłam się z ta serią kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już gdzieś widziałam tę serię.. Może na instagramie..?:)
    W każdym bądź razie kusi oj kusi samym opakowaniem:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że te produkty nie zawierają szkodliwych substancji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty