Zielona kawa.... jest bardzo ciekawa.

 
Kawa zielona
Jest przez nas nie doceniona
Mało jej pijemy niestety
A ma ona same zalety


 


 

Jej ziarna nie są palone jak tradycyjnej kawy
Dzięki temu jej smak jest ciekawy
Do tego ma dużo kwasu chlorogenowego
Który obniża poziom wchłaniania cukru z przewodu pokarmowego

W związku z tym działaniem, uznajemy, ze działa odchudzająco
A do tego zbawiennie oczyszczająco
Dzięki temu, że nie są palone
Jej właściwości są niczym zakłócone


Ma kofeinę, więc działa lekko pobudzająco
Ale nie jak przy kawie, rozdrażniająco
Ma o wiele więcej antyoksydantów niż herbata
A nastrój poprawia lepiej niż czekolada





Działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo
Pijemy ją więc cały rok, musowo!
2 łyżeczki rozdrobionych ziaren zalej gorącą wodą
Zaparzaj ok 15 minut i już masz gotową




Znacie zieloną kawę? Pijecie?
Czy o jej istnieniu wcale nie wiecie?


Komentarze

  1. Mam w domu ale niestety jak dla mnie jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie piłam zielonej kawy. Czarnej też nie, nie lubię po prostu ;) PS. Piękna filiżanka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety w ogóle nie przepadam za kawą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie piłam i chyba zostanę przy swojej tradycyjnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę, ale zielonej jeszcze nigdy nie piłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo uwielbiam kawe ale zielonej jeszcze nie pilam. Chyba czas wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedys zazywalam suplement z zieloną kawa. Pic nie pilam, ale jestem ciekawa smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie piłam takiej kawy, ale chętnie spróbuję tego smaku ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie nie jestem kawoszem, ale lubie sprawdzać nowe rzeczy, których w życiu nie miałam okazji spróbować. I zielona kawa jest jedną z nich od teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem kawoszem ale tej jeszcze nie piłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zostanę przy zielonej herbacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że nie znałam zielonej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Smak ma nie za specjalny. Taka zaparzona fasola. Ale idealna przy odchudzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pije tylko zielona herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ja jeszcze nie miałam okazji pić tej kawy ale chyba muszę spróbować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerzę, że nigdy nie piłam zielonej kawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zwolenniczką kawy nie-kawy, czyli klasycznej rozpuszczalnej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielona kawa? Nigdy nie próbowałam. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  19. W domu takiej nie posiadam, ale w moim miescie jest jedna kawiarnia, która zieloną kawę podaję i bardzo ja lubię! Kawę, ale kawiarnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiej to jeszcze nie piłam, ale bardzo chętnie spróbuje :) Trzeba być otwartym na nowe smaki, szczególnie jeżeli chodzi o kawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam różne opinie o kawie zielonej dlatego jeszcze się nie zdecydowałam na picie jej. Dużo dobrego natomiast słyszałam o kawie ze sklepu internetowego: https://blueberryroasters.pl/ . Sklep ma własną palarnię kaw, więc Twoje zamówienie na pewno będzie świeże, a kawa aromatyczna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty