Dzień Babci i Dzień Dziadka



21 i 22 styczeń to święta, o których nie powinno się zapomnieć. 
Dzień Babci i Dzień Dziadka.
Dwoje ludzi tak ważnych w naszym życiu, 
bardzo ważni w życiu naszych dzieci. 




W zeszłym tygodniu pisałyśmy Wam, 
jaką według nas rolę odgrywają w Naszym życiu.

Dzisiaj kilka Waszych odpowiedzi, 
pięknych, ważnych i mądrych. 
Wśród nich zwycięzca konkursu z Genoscope.


My ze swojej strony wszystkim Babciom i Dziadkom   
życzymy dużo zdrowia, energii i siły. 
Obecności wnuków i radości z życia. 
Uśmiechu, który nigdy nie będzie schodził z Waszej twarzy
i spełnienia wszystkich marzeń.

Agnieszka i Kinga

-------------------------------------

"Jest ktoś, kto bardzo kocha mnie

Kto umie wspierać w nocy i w dzień,
Ktoś kto odgrywa najważniejszą rolę w moim życiu
Kto mnie przytuli bezwiednie tak, 
I czyta w myślach każdego dnia.



Potrafią zawsze pocieszyć mnie,
I znajdą radę, gdy jest mi źle.
Ocierają z twarzy płynące łzy,
Już wszystko dobrze - tak mówią mi.



Otwarte serce dobroci pełne,
Pomogą wnuczkowi w każdej potrzebie.
Potrafią cudownym być przyjacielem,
Babci i dziadkowi zawdzięczam naprawdę wiele.



Babcia tłumaczy wszystkie zawiłości,
Chroni przed smutkiem i zazdrością.
Rozwiewa różne wątpliwości,
Z nią życie zaraz jest dużo prostsze.



Kiedy ramiona mnie oplatają, 
Przychodzi radość, smutki pryskają.
Jej oczy patrzą tak serdecznie,
Że na serduszku robi się cieplej.



Za opiekuńczość, cudowne dni,

Babciu i Dziadku, dziękuję Ci."



Michał Marek Pająk
Dziękujemy za piękny wiersz.



---------------------------------

Chciałbym aby dziadkowie mieli częstszy kontakt z moim synkiem, 
niestety odległość nie pozwala na takie spotkania. 
Podczas wizyt u dziadków syn jest zawsze uśmiechnięty i rozpieszczany, 
ja mówię rozpuszczany. 
Niedługo w przedszkolu będzie obchodzony dzień Babci i Dziadka, 
synek uczy się wierszyka, który i tak na końcu zmienia 
dodając od siebie "Dziadek jest SUPER ". 
To właśnie z dziadkiem chodzi na grzyby, na działkę, 
a jadąc do dziadków zawsze zamawia frytki, to dziadek robi najlepsze. 
To dzięki dziadkom mój synek czuje się jeszcze bardziej kochany. 

Anna Bury Domagała - dziękujemy za ten śliczny komentarz



--------------------------

Nie mam już Babci lecz mój Dziadek Staszek to prawdziwy koneser życia, 
którego nieustannie kojarzę z lupą, książką i jego życiowymi powiedzeniami. 
To On z wielką determinacją podsuwał mi książki i uczył nas wnuków (a jest ich 12) 
patrzeć na świat z szerszej perspektywy, niż widzieć tylko własny koniuszek nosa. 
Pamiętam, jak za dziecka byłem krnąbrnym chłopakiem, ciężko mnie było utemperować 
i tylko Jemu udało się do mnie dotrzeć. 
Pamiętaj mawiał, zło czynią tylko zwykli, słabi ludzie a Ty jesteś przecież moim niezwykłym wnukiem. 
Zadziałało, zmądrzałem, wyrosłem na porządnego człowieka i to za Jego zasługą dziś potrafię się cieszyć pięknem tego świata… 
i kocham książki nad życie.I właśnie za to Go tak bardzo cenię.



Arkadiusz Roczek to co napisałeś chwyciło nas za serce i gdybyśmy tylko miały wybierać to otrzymałbyś nagrodę ! Jednak zasadą było losowanie
....
.
.
.

szczęściarz z Ciebie. 
Gratulacje - niech suplementy Genoscope posłużą dla Dziadka Staszka ! 
Zgłoś się do Nas na fb w celu ustalenia szczegółów wysyłki. 





A teraz uciekamy ...
z kwiatami i prezentami na kawkę do rodziców. 
Z naszymi dziećmi, aby odwiedziły ich i przytuliły. 
Za naszych się pomodlimy, niech czuwają tam z góry.

Trzymajcie się ! 



Komentarze

  1. My już wczoraj byliśmy u dziadków dzieci przytulały a dziadkowie zachwyceni a najbardziej cieszyli się z laurek wykonanych przez dzieci..... A drugim zapalilismy świeczkę na grobach .. .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ja niestety nie mam już dziadków ale takie wartości będę wpajać synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musze w tym tygodniu na pewno odwiedzić swoje babcie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dziadków nie mam ale moje dzieci mogę się jeszcze swoimi nacieszyć

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dzień babci to też dzień urodzin mojej mamy, podwójna okazja do świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoich dziadków odwiedzę w następny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj bylam u swoich dziadkow. Fajne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze lubiłam te święta gdyż w Dzień Babci obchodzę imieniny i jako dziecko świętowałam razem z dziadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My świętowaliśmy już od niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dziadkowie to największy skarb... Nie wyobrażam sobie życia bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziadkowie i babcie to największe skarby. zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety szybko straciłam dziadków :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas dzień babci dopiero będzie. Moje dzieci już nie mają dziadków. 🙊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo dbam o dziadków, w tym roku też spędziłam u nich te dni ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Majka jeszcze nie rozumie takich wydarzeń jak dzień dziadka i babci, ale mamy to szczęście, że są na codzień i bardzo blisko.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie została tylko jedna babcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty