Jajka do ozdoby i stroik gotowy

Wielkanocy czas nadchodzi i robi się wiosennie
Przyroda przygląda się temu jeszcze sennie
Ale my nie śpimy, my prężnie działamy!
I 4 patenty na jajka dla Was mamy. 
Będziemy się bawić, będziemy pracować
Co twórczością piękną będzie owocować.
Więc Wam pokażemy jaja duże i małe 
a wy stworzycie w domu stroiki doskonałe.






Patent nr 1. 

Jajka gotujemy na twardo 
wkładamy w koszyk z kokardą. 
A w miskę ryż surowy wrzucamy, 
dajemy barwnik i jajka bełtamy. 
Ładny kolor nam się odbije 
będziemy uradowane po szyję. 
Będzie to szybkie i pomysłowe. 
zachwyci każdą głowę. 

tutorial  - klik 

Patent nr 2. 

Każda piękna dama 
takie pisanki zrobi sama
Potrzebujemy kubek z wodą 
i coś związane z modą .
Wyjmijmy stare lakiery.
Brokat wstążki i inne bajery. 
A jak takie pisanki zrobić należy 
przepis w linku " leży" 




lakiery - klik 

Patent nr 3.

Masz w domku serwetki ozdobne
To zrób do nich pisanki podobne
Ta technika to decoupage 
i ty mi swoje zdolności pokaż. 
Wystarczy trochę kleju i wody 
wyrwany wzór dla twej wygody 
Wszystko przyklejamy i suszymy 
i pięknymi pisankami się cieszymy 

jajka decoupage - klik 

Patent nr 4. 

Dajcie maluchowi mazaki, 
farbki albo inne pisaki 
Niech sam jajko maluje
i się twórczością raduje
Bo niema nic piękniejszego 
niż prace dziecka swego ! 




A Wy jak ozdabiacie pisanki ?



Komentarze

  1. Fajne patenty i ja z nich skorzystam i będę malować lakierami jajka i metoda serwetek zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadł do gustu patent z malowaniem jajek lakierami do paznokci. Trochę tych starych lakierów mam także będzie okazja je wykorzystać. Paten z serwetkami też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My w tym roku też będziemy tak malować pisanki. Piękne są. Kacperek świetnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełno w moim domu serwetek nie do pary teraz juz wiem jak je wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie. Mnustwo pomyslow do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patentu nr 1 nie znalam a nr 2 w ogole mnie rozbawil super pomysl z checia skorzytam , nigdy nie przyszlo mi do glowy zeby uzyc lakierow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i zarazem proste patenty, których nie znałam super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne sa ;0 jak zwykle zreszta ale numer 4 napewno zrobimy a numer 1 tez rewelacja sprobujemy:)
    Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  9. Super patenty na pisaneczki. Pierwszego nie znałam muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty