Jak nawilżyć powietrze w domu - 10 sposobów



Zimą często nos zatkany mamy
i na kaszel bardzo narzekamy.
Kaloryfery ciepło nam dają
i cała wilgoć zabierają.

Nie zawsze nawilżać kupić możemy
więc domowymi patentami się posiłkujemy.






1. Mokry ręcznik rozwieś na kaloryferze
niech na noc trochę wilgoci się zbierze.

2. Do osłonki lub doniczki wodę wlewamy
i blisko kaloryfera na noc ustawiamy.



3. Kilka razy dziennie okno otwieramy
i nawet te mroźne powietrze wchłaniamy.

4. Gdy po kąpieli drzwi od łazienki otworzycie
wnet do innych pomieszczeń wilgoć wpuścicie.


5. Kwiatki doniczkowe trzymamy

i często je podlewamy.


6. Kaloryferów na maxa nie nastawiamy
tylko na 1/2 mocy przykrecamy.

7. Mokre pranie w pokoju rozwieszamy
i wnet wilgotność odpowiednią mamy.

8. Częstrze na parze gotowanie
wpływa na dobre nawilżanie.

9. okapu w zimę nie włączamy
a parę na dom rozprzestrzeniamy.

10. Mokre pieluszki tetrowe przez łóżeczko dziecka przewiesić możemy
wtedy w lepszym oddychaniu podczas snu mu pomożemy. 






Komentarze

  1. Niektóre patenty znane sa.... My posiadamy nawilżacz powietrza który jest zima u nas niezbędny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych mechanicznych to wiadomo, że nawilżacz niema sobie równych :)

      Usuń
  2. W zimę często wieszam pranie i mokre ręczniki na kaloryfery :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sprawdza się ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym jeszcze do tego zestawienia dodała nawilżacz powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza który sprawdza się bardzo dobrze. Oczywiście te wszystkie elementy, które zostały tu wymienione z pewnością sprawdzają się. Mimo wszystko ja bardzo chętnie właśnie stawiam na nawilżacze powietrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście samo nawilżenie powietrza jest dobre, ale nie eliminuje jednego z najważniejszych problemów czyli brzydkiego zapachu. Do tego przydaje się neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ który działa przede wszystkim skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No zdecydowanie do nawilżenia powietrza najlepszy jest nawilżacz, a takich nawilżaczy można szukać na stronie https://www.interblue.pl/ Nie wiem, czy jest Wam ona znana, ale moim zdaniem korzystnie znaleźć sobie coś dla siebie własnie tam. Dodatkowo mają w ofercie jeszcze inne rzeczy niż tylko nawilżacze.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardziej z oczyszczaniem był problem, smog spory zimą i się do środka dostaje. Kupiłam oczyszczacz i on ma od razu nawilżacz. To działa na dwa sposoby. A na zewnątrz jak wychodzę to koniecznie taka maseczka https://zdrovi.pl/k/maski-antysmogowe/maski-antysmogowe-respro-allergy/ najlepsza jest z tych co miałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam bardzo skuteczny nawilżacz, Osrkar Stadler, do tego jest tam kostka srebra bakteriobójcza

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najlepiej sprawdzają się oczyszczacze powietrza z funkcją nawilżacza. Powietrze w pomieszczeniach jest całkiem inne. My często używany i polecamy innym. Dużo znajomych też już kupiło.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak jest za duża wilgoć? U mnie taki był problem. Dopiero fachowcy z https://optimal-osuszanie.pl/ poradzili sobie, osuszyli ściany, odgrzybili. I teraz już poziom wilgotności mam prawidłowy. Ale bez remontu by się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super... Właśnie szukałam na ten temat porad, bo przyznam się że mam problem z jakością u siebie powietrza. Już nawet postanowiłam, że zakupię o firmy Max Electro dla siebie oczyszczacz powietrza. Zawsze taki sprzęt też odświeży powietrze w moim domku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowe sposoby oczyszczania powietrza bywają skuteczne. Niekiedy jednak problem jest tak zaawansowany, że warto postawić na profesjonalne oczyszczacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mogę polecić wam https://loveair.pl/oczyszczacz/sharp-ua-hd50e-l to oczyszczacz powietrza który posiadam. Jest to wydajny oczyszczacz powietrza z funkcją nawilżania. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mnóstwo sposobów, aby to zrobić. Jednak najskuteczniejsze są te związane z nawilżaczami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem trzeba uważać z używaniem nawilżaczy powietrza. Zbyt duża wilgoć w domu może powodować zawilgocenia, a także zagrzybienie. W takiej sytuacji można też zdecydować się na badanie zawilgocenia: https://www.stawiarski.pl/opinia-prywatna-sadowa.php .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty