SEVERIN

Dzisiaj niezbędniki w kuchni Wam pokażemy
wraz z marką SEVERIN świetne sprzęty zaprezentujemy.
125 lat firma już funkcjonuje
i z roku na rok Nas zaskakuje.
Wyposażycie u nich kuchnie całą,
łazienkę i pokój w ekipę doskonałą.
Sprzęty na prezenty są idealne,
na wiele lat posłużą - stwierdzam nie banalnie.
Dzięki nim gotowanie przyjemne się stanie
zobaczcie sami - podejmijcie wyzwanie.
My miałyśmy okazję na spotkaniu blogerek sprzęty stosować
i Smaki Mazurskiej spiżarni z nimi ugotować.


Blender, mikser czy wyciskarka wolnoobrotowa,
krajalnica do warzyw i każda inna marka się chowa.
Moc działania i design wszystko przebija
Kupisz Severin swej Pani to nie będzie żmija.
Ciasto ci zrobi, soczek wyciśnie,
jako gwiazda kulinarna wśród znajomych zabłyśnie.







Każda Pani domu uwielbia kwiaty
więc tutaj gatunek nie byle jaki.
Więc mężczyzno swej Pani dwa bukiety przygotuj
i dzięki blenderowi SEVERIN w jej sercu zagotuj.


A ona Twój żołądek pysznościami poczęstuje
i w Twoich ramionach z radości wyląduje.

Ręczny blender różne końcówki posiada,
do wielu kuchennych zadań się nada.
Co najważniejsze końcówki nie są plastikowe
więc myślę, że na ciężką prace gotowe.


Pianę nim ubijecie
i warzywa poszatkujecie.
Prędkość turbo max posiada
więc dla tych wymagających się nada.
Pojemnik do mieszania i z miarką ma w zestawie,
to nam pomoże w fajnej kuchennej zabawie.
Ze stali szlachetnej zrobiony
na moc 600 W nastawiony.
13 000 obrotów na minutę wykonuje,
dlatego tak bardzo mnie ujmuje!



Dobry mikser moc mieć musi,
przy dużej ilości ciasta się nie zadusi.



Końcówki metalowe
do pracy w kuchni gotowe.
Idealne do piany ubijania
i ciasta mieszania.
My upiekłyśmy ciasto kukurydziane
chętnie przez każdą uczestniczkę zjadane.



BLENDER KIELICHOWY

Kto powiedział, że on tylko do koktajli stworzony?
Ma taką moc, że zaraz banan będzie zmielony.
Do tego fasolę czerwoną dodamy
chwila moment i brownie upieczone mamy.
Zdrowe i pożywne danie
i zacznie się próbowanie.


Ciężki jest ale stabilnie stoi, 
o to, że się przewróci, nikt się nie boi. 
Kilka trybów mocy posiada
do mielenia nawet suchych rzeczy się nada. 
Lód do schłodzonych napoi skruszy, 
od rozmowy z przyjaciółką nie zwiędną uszy. 
 
 


 
Masz ochotę na mus do picia z kompociku domowego?
Nie ma dla niego nic trudnego
Wystarczy chwila by cieszyć się smakiem
Ten blender jest w kuchni pewniakiem!




 
 
 


Gdy ona sprzęt SEVERIN zobaczyła,
wnet dorwać go wymarzyła.
Co z tego, że szyba ją dzieliła,
oj Bożena nie odpuściła.
Chętnie Wam opowiemy co by wyczarowała,
gdyby w swojej kuchni go posiadała.


Drogi mężczyzno zobaczysz skorzystasz,
gdy do zrobienia chipsów ja wykorzystasz.
Przekąska szybka i zdrowa,
do meczu i piwka wnet gotowa.




Spiralki szybko można wykręcić
i kolegów do zakupów zachęcić.
Wtedy żony z radością szatkują
i Wasze brzuchy sałatkami rozkoszują.




Na spotkaniu pyszna szarlotka z bezą wyrosła
kubki smakowe na wyżyny wzniosła.





Jak widzicie wszystko można wyczarować, 
wystarczy odpowiednią końcówkę zaaplikować. 
Obsługa jest prosta, 
mycie przyjemne, 
niech teraz robienie surówek będzie przyziemne. 
Każdy to potrafi, każdemu się uda, 
kup krajalnice SEVERIN nie bądź maruda.



Za te spotkanie toast zdrowym sokiem wzniesiemy
gdy wyciskarką wolno obrotową go wyciśniemy.
Do ostatniej kropli witaminki wypłyną,
w organizmie się rozłożą nie zginą.





Obsługa prosta i banalna dla każdego dziecka przyswajalna. 
Palca nie włoży, się nie skaleczy - bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. 






Idealna na spotkanie z przyjaciółkami
witaminki są zawsze z nami. 
Lepszy sok świeżo wyciskany 
niż humor winkiem zakrapiany. 



Spirala wolno pracuje, 
ale dokładnością ujmuję. 
Silnik jest nie do zdarcia, 
choć mam na soki dużo parcia. 
Sorbety zrobić z nią możemy 
i chłodu w ciepłe dni zasmakujemy. 
Jest stabilna i nie warczy 
a wypłaty na pewno Wam starczy. 
Warto ją kupić i dbać o zdrowie 
każda z uczestniczek Wam to powie!


Drodzy panowie czy Wy widzicie
jak prostym sposobem żony zadowolicie?
Wystarczy, że każda taki sprzęt w rękach trzyma
i jaka wesoła jest jej mina.
A skutek uboczny to pyszne potrawy
musicie zainwestować - niema rady!


Linki do sklepu w nazwie produktu znajdziecie, 
wierzymy, że wiecie co kupić kobiecie!


post powstał przy współpracy z marką SEVERIN


Komentarze

  1. Bardzo dobra firma. Uzytkowałam sprzęt tej firmy i złego słowa powiedzieć nie mogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że mają bardzo ciekawy i fajny sprzęt, przydatny w każdej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać, ale po Waszej recenzji z chęcią bym poużywała��

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przygotowuję wpis z przepisami na pyszne koktajle z użyciem kielichowego blendera severin. Nie sądziłam, że moje próby włamu zostaną szerzej opublikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zabawa była przednia :) aż żałuję, że nie mogłam jechać no :( A Severin mam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, zdjęcia obłędne. Nieźle się naśmiałam oglądając je :D widać, że na warsztatach panowała fajna atmosfera.
    A co do sprzętu - taka wyciskarka do soku to by mi się chyba z tego sprzętu całego pokazanego najbardziej przydała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mam ochotę wypić jakiś zdrowy koktail. :) My już mamy dobrą wyciskarkę, ale ta też nieźle się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sprzęty :) Ja sie ciesze teraz pysznymi koktajlami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprzęt! A soki z wyciskarki, bajka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm! Same pyszności były na spotkaniu, dzięki tym świetnym sprzętom! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zaskakujące ale ja nie znałam wcześniej marki. Dzięki Wam nie tylko poznałam ale i pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed spotkaniem nie słyszałam zupełnie o marce, ale na sprzętach pracowało mi się świetnie :) Żałuję, że nie wygrałam w konkursie, bo z miłą chęcią zrobiłabym dla nich miejsce w swojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde słowo - Rozgość się na naszym blogu - Agnieszka i Kinga

Instagram

Popularne posty